reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

PPVPP, czyli płać za oglądanie... od osoby

dodano: 2012-11-05 16:55 | aktualizacja: 2012-11-05 17:20
autor: Anita Dąbek | źródło: dobreprogramy.pl

Microsoft Logo 2012 Jakiś czas temu Microsoft zgłosił do amerykańskiego urzędu patentowego pomysł na to, by „ulepszyć” usługę PPV (pay-per-view) poprzez wykrywanie liczby osób przed ekranem za pomocą rozwiązania Kinect. Jeśli przed telewizorem wyświetlającym treści PPV pojawiłaby się kolejna osoba, to mecz zatrzymałby się do czasu opuszczenia przez niej pokoju.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na tym dopiero by się zaczęło... Sony już planuje zaangażować oglądającego w materiały promocyjne w sposób, który nie pozwoli w przerwie na reklamy udać się do kuchni czy do łazienki, podaje serwis dobreprogramy.pl.

Nie zdziwimy się więc, jeśli w przyszłości filmy będą zatrzymywane, kiedy pojawi się w polu widzenia sensora dodatkowa osoba, a reklamy, kiedy ktoś śmie ruszyć się z kanapy.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Ciekawostki


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

669 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

559 zł Więcej...