reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

VIVA traci do MTV w Niemczech

dodano: 2002-01-27 15:48 | aktualizacja: 2002-01-27 15:48
autor: Janusz Sulisz | źródło:

VIVA zaczyna przegrywać na rynku niemieckim - MTV2 jest na trzecim miejscu w Niemczech.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
VIVA traci rynek w Niemczech i jest umieszczana przez widzów za drugą połowę 2001 roku tuż przed konkurentem - MTV. Wynika to z badań GfK. Bardzo udany był start MTV2 Pop w maju 2001 roku, co uznano za wielki sukces MTV. Po tym VIVA powoli zaczęła oddawać niemiecki rynek.

Ani MTV ani VIVA nie uczestniczą w oficjalnych badaniach oglądalności kanałów w Niemczech (AGF). Dlatego badania GfK nie są miarodajne. W grudniu pozycja czwórki muzycznych nadawców w Niemczech wyglądała nastepująco: 1. VIVA - 2.09 % 2. MTV - 1.97 % 3. MTV2 POP - 1.37 % 4. VIVA Zwei - 0.45 % (badania objęły rynek widzów od 14-29 lat).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Raporty


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...