Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W blogu, który ostatecznie został usunięty z witryny Cisco, podano, iż firma nie chce, aby jej reklamy
„przypadkowo znalazły się w niewłaściwym miejscu, takim jak strumień wideo z kontrowersyjnymi treściami”. Dodano, że Cisco nadal będzie korzystać z YouTube jako platformy do udostępniania firmowych treści wideo.
Firma Alphabet Inc. należąca do Google, która jest właścicielem YouTube, poinformowała, że nawiązała współpracę z reklamodawcami, aby wprowadzić odpowiednie zmiany w tym zakresie.
- Nawiązaliśmy współpracę z reklamodawcami, aby wprowadzić istotne zmiany w sposobie zarabiania na YouTube za pomocą bardziej rygorystycznych zasad, lepszych kontroli i większej przejrzystości. Zależy nam na kontynuowaniu tego dialogu i poprawieniu pewnych kwestii - powiedział agencji Reutera rzecznik Google.
Działania Cisco są następstwem raportu CNN opublikowanego w kwietniu, zgodnie z którym reklamy ponad 300 firm, w tym Cisco, pojawiały się na ekstremistycznych kanałach na YouTube. Zatem firmy te mogły nieświadomie wspomagać finansowo niektóre z tych kanałów poprzez reklamy, wynika z raportu CNN.
Cisco nie udzielił komentarza na temat usunięcia blogu ze swojej strony internetowej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.