reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Ponad połowa Amerykanów posiada Connected TV

dodano: 2015-05-28 10:34 | aktualizacja: 2015-05-29 14:42
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Leichtman Research Group

samsung 3D Nowe badania konsumenckie Leichtman Research Group, Inc. pokazują, że ​​56% wszystkich gospodarstw domowych w Stanach Zjednoczonych posiada przynajmniej jedno urządzenie podłączone do Internetu - system gier wideo, smart TV, odtwarzacz Blu-ray czy samodzielne urządzenie (np. Roku, Apple TV, Chromecast czy Amazon Fire TV) - wzrost z 44% w 2013 roku i 24% w 2010 roku. Podczas gdy 27% wszystkich gospodarstw domowych ma co najmniej jedno urządzenie podłączone do Internetu, 29% gospodarstw domowych ma ich kilka - wzrost z 17% w 2013 roku.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wraz ze wzrostem liczby urządzeń podłączonych do Internetu w gospodarstwach domowych, nastąpił również wzrost zainteresowania treściami wideo dostarczanymi przez Internet na telewizorze. Ogólnie rzecz biorąc, 29% dorosłych ogląda treści wideo na urządzeniach podłączonych do Internetu przynajmniej raz w tygodniu, w porównaniu z 17% w 2013 roku i 5% w 2010 roku. Ponadto wśród użytkowników Netfliksa, 85% twierdzi, że ogląda treści w ramach tej usługi na telewizorze - poziom nieco wyższy niż w latach poprzednich.

Co jeszcze pokazały te badania?
  • 52% gospodarstw domowych korzysta z usług SVOD takich jak Netflix, Amazon Prime i/lub Hulu Plus
  • 43% dorosłych korzysta z SVOD przynajmniej raz w miesiącu
  • 43% abonentów płatnej telewizji korzysta z Netfliksa
  • 50% osób niekorzystających w ogóle z tradycyjnej pay-tv korzysta z Netfliksa
  • 19% abonentów Netfliksa potwierdza, że ich subskrypcja Netflix jest dzielona z innymi poza ich gospodarstwem domowym
  • Codziennie 33% dorosłych ogląda treści wideo na urządzeniach innych niż telewizyjne (w tym na komputerach, smartfonach, tabletach i czytnikach), a cotygodniowo 58% dorosłych - wzrost z odpowiednio 27% i 53%
  • 10% dorosłych jest zainteresowanych HBO Now w cenie 14,99 dol. miesięcznie bez konieczności korzystania z usługi pay-tv

Wyniki są oparte na ankiecie telefonicznej przeprowadzonej na 1215 gospodarstwach domowych w całych Stanach Zjednoczonych i są częścią badania LRG „Emerging Video Services IX”.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Raporty


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...