dodano: 2015-05-28 10:34 | aktualizacja:
2015-05-29 14:42
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Leichtman Research Group
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wraz ze wzrostem liczby urządzeń podłączonych do Internetu w gospodarstwach domowych, nastąpił również wzrost zainteresowania treściami wideo dostarczanymi przez Internet na telewizorze. Ogólnie rzecz biorąc, 29% dorosłych ogląda treści wideo na urządzeniach podłączonych do Internetu przynajmniej raz w tygodniu, w porównaniu z 17% w 2013 roku i 5% w 2010 roku. Ponadto wśród użytkowników Netfliksa, 85% twierdzi, że ogląda treści w ramach tej usługi na telewizorze - poziom nieco wyższy niż w latach poprzednich.
Co jeszcze pokazały te badania?
- 52% gospodarstw domowych korzysta z usług SVOD takich jak Netflix, Amazon Prime i/lub Hulu Plus
- 43% dorosłych korzysta z SVOD przynajmniej raz w miesiącu
- 43% abonentów płatnej telewizji korzysta z Netfliksa
- 50% osób niekorzystających w ogóle z tradycyjnej pay-tv korzysta z Netfliksa
- 19% abonentów Netfliksa potwierdza, że ich subskrypcja Netflix jest dzielona z innymi poza ich gospodarstwem domowym
- Codziennie 33% dorosłych ogląda treści wideo na urządzeniach innych niż telewizyjne (w tym na komputerach, smartfonach, tabletach i czytnikach), a cotygodniowo 58% dorosłych - wzrost z odpowiednio 27% i 53%
- 10% dorosłych jest zainteresowanych HBO Now w cenie 14,99 dol. miesięcznie bez konieczności korzystania z usługi pay-tv
Wyniki są oparte na ankiecie telefonicznej przeprowadzonej na 1215 gospodarstwach domowych w całych Stanach Zjednoczonych i są częścią badania LRG „Emerging Video Services IX”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.