dodano: 2024-04-28 12:46 | aktualizacja:
2024-04-28 18:34
autor: RO |
źródło: formula1.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Widzowie będą mieli dostęp do wcześniej zaplanowanych programów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w tym powtórek wyścigów, szczegółowych skrótów i eksperckich analiz bieżących zawodów w sezonie, dostępnych 5 dni po każdym wydarzeniu.
Nowy kanał FAST będzie obsługiwany przez partnera
C15 Studio i dostępny jedynie dla kibiców w Stanach Zjednoczonych. Dystrybucja obejmie wiodące serwisy, takie jak
Samsung TV Plus,
Amazon Freevee czy
Pluto TV.
Popyt na
F1 w Stanach Zjednoczonych jest najwyższy w historii - ma ponad 42 mln fanów i rekordową widownię. W związku z niedawnym rozwojem telewizji FAST (bezpłatnej z reklamami w streamingu) w USA, uruchomienie
Formula 1 Channel odzwierciedla najnowsze trendy telewizyjne wśród fanów.
Wspólnie z C15 Studio mamy nadzieję rozwinąć kanał Formuły 1 w wiodący w branży produkt, który będzie uzupełniał naszą istniejącą ofertę transmisji na żywo w ESPN i F1 TV, aby zapewnić fanom naprawdę wszechstronne wrażenia z F1 przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
- skomentował Ian Holmes, dyrektor ds. mediów i tworzenia treści Formuły 1.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.