dodano: 2013-12-10 16:16 | aktualizacja:
2013-12-10 16:44
autor: Łukasz Knapik |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Platforma nc+ jest posiadaczem praw do transmisji T-Mobile Ekstraklasy. Pokazuje wszystkie 296 meczów sezonu na żywo i w jakości HD. Piątkowe spotkanie (6 grudnia br.) Lech Poznań - Wisła Kraków, które było hitem 20. kolejki, można było zobaczyć nie tylko na ekranach telewizorów, ale także w kreacji reklamowej emitowanej w onet.pl
- Najlepszą reklamą naszej oferty jest sam unikalny kontent, który proponujemy widzom. Szukaliśmy kreatywnego sposobu na wykorzystanie mediów internetowych, aby pokazać, jakie emocje towarzyszą meczom T-Mobile Ekstraklasy w kanałach platformy nc+. Jako lider rynku chcemy również sprawdzać i wytyczać nowe, bardziej angażujące i ciekawe kierunki w komunikacji z klientem. Transmisja meczu piłkarskiego na żywo w internetowej kreacji reklamowej to prawdopodobnie pierwsze w Polsce i w Europie tego typu wykorzystanie mediów w komunikacji - powiedział
Jan Wykrytowicz, dyrektor komunikacji marketingowej i badań.
Z tą oryginalną kampanią podczas 90 minut meczu zetknęło się w onet.pl 300 tysięcy użytkowników, z czego ponad 22 tysiące zdecydowało się na obejrzenie spotkania.
Przeprowadzenie transmisji było możliwe dzięki zaangażowaniu Ekstraklasy S.A., organizatora rozgrywek ligowych, która w imieniu klubów Ekstraklasy dystrybuuje prawa medialne.
- T-Mobile Ekstraklasa jest coraz lepszym i atrakcyjniejszym produktem. W ciągu sezonu nasze mecze przyciągają przed telewizor łącznie ponad 50 milionową widownie w Polsce. Ciągle jednak chcemy poszerzać grono odbiorców Ekstraklasy. Innowacyjne formy promocji pomagają dotrzeć do widzów, którzy być może nie mieli do tej pory okazji zobaczyć na żywo meczów naszej ligi i przekonać ich, że warto śledzić rywalizację w Ekstraklasie - powiedział
Łukasz Łazarewicz, dyrektor ds. marketingu
Ekstraklasy S.A.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.