dodano: 2013-09-30 12:01 | aktualizacja:
2013-09-30 12:07
autor: Janusz Sulisz |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spośród 100 tysięcy urządzeń, na które pobrano nc+GO, blisko
60% to iPhone’y i iPady. Dużą popularność wśród użytkowników systemu iOS potwierdza sierpniowy ranking portalu AntyApps.pl, w którym nc+GO znalazła się w pierwszej piątce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce. Obecnie nadal utrzymuje się w czołówce popularności sklepów App Store i Google Play. W pierwszym zajmuje 19. miejsce w dziale „rozrywka”, zaś w drugim 16. miejsce w kategorii „media i wideo”.
–
Cieszy nas stale rosnąca społeczność skupiona wokół nc+GO. Z myślą o niej, rozwijamy aplikację w kierunku kompleksowych usług w dostępie do telewizji na urządzeniach mobilnych. Tym samym chcemy dostarczyć naszym odbiorcom aplikację, która będzie naturalnym uzupełnieniem naszej oferty – mówi Jan Frelek, dyrektor ds. rozwoju biznesu.
nc+GO to bezpłatna aplikacja dla posiadaczy tabletów iPad (wersja 2 i wyższa), iPhone’ów (wersja 4 i wyższa) lub tabletów i smartfonów z systemem Android (wersja 4.0 i wyższa). Użytkownicy nieposiadający platformy nc+ mogą skorzystać z interaktywnego programu telewizyjnego lub posłuchać jednej z ponad 400 dostępnych internetowych stacji radiowych. Natomiast zarejestrowani abonenci mogą liczyć na dodatkowe możliwości m.in. stały, mobilny dostęp do 13 kanałów telewizyjnych, w tym CANAL+ Sport, nSport, MiniMini+ i teleTOON+. Za dodatkową opłatą użytkownicy nc+GO mogą skorzystać też z internetowej wypożyczalni filmów netVOD+ i zdalnie zaprogramować nagrania w dekoderze nc+.
–
Tak duża liczba pobrań pokazuje, że abonenci oczekują od nas usług wykraczających poza tradycyjnie rozumianą telewizję. W związku z tym będziemy rozwijać nasze usługi mobilne, do których oprócz nc+GO, należą także aplikacje kanałów tematycznych: „CANAL+ Sport”, „przepisy kuchni+” i „Rybka MiniMini”. Będziemy łączyć kontent programowy naszych kanałów z możliwościami urządzeń przenośnych i mediów społecznościowych. Pokazuje to m.in akcja „Plus meczu” w CANAL+ Sport. Widzowie na facebookowym fanpage’u stacji mogą głosować na najlepszego zawodnika danego spotkania T-Mobile Ekstraklasy, a wyniki zabawy prezentowane są na antenie – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i PR platformy nc+.
nc+GO jest dostępna bezpłatnie. Można ją pobrać ze sklepów
App Store i
Google Play.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.