dodano: 2013-06-13 14:55 | aktualizacja:
2014-08-22 16:47
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Polcast Television
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Wierzę, że moje doświadczenie zawodowe pozwoli na wzmocnienie oferty, a co za tym idzie zwiększenie konkurencyjności kanałów Spółki na polskim rynku telewizyjnym. Na tę chwilę nie chcę zdradzać szczegółów dotyczących strategii programowej - mówi
Magdalena Błaszczyk.
Błaszczyk posiada 15-letnie doświadczenie w branży telewizyjnej. Wcześniej związana była z
TV Puls, gdzie pełniła funkcję zastępcy dyrektora programowego. Była odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie nowego profilu stacji, przygotowywanie ramówek, zakupy programowe, nadzór nad sekcją badań i analiz. W przeszłości pracowała w
Grupie TVN gdzie zdobywała doświadczenie w tworzeniu strategii programowych oraz uczestniczyła w powstawaniu nowych projektów telewizyjnych takich jak
TVN Turbo i
TVN Style.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.