dodano: 2013-06-11 12:01 | aktualizacja:
2013-06-11 13:07
autor: Łukasz Knapik |
źródło: A+E Networks UK
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
A+E Networks UK to część globalnego koncernu medialnego oferującego konsumentom różnorodne formy rozrywki - od stacji telewizyjnych, stron internetowych, płyt DVD po gry i programy edukacyjne. W ofercie programowej koncernu znajdują się takie nagradzane produkcje jak:
„Gwiazdy lombardu”,
„Wojny magazynowe”,
„Przerażeni nie na żarty”,
„Starożytni kosmici”,
„Na lodowym szlaku”, a także cieszące się dużym uznaniem
„Ludzkość: historia nas wszystkich”,
„Wietnam: zaginione filmy”,
„Gettysburg” czy
„102 minuty, które zmieniły Amerykę”.
Dyrektor generalny będzie raportować bezpośrednio do
Toma Davidsona, dyrektora zarządzającego w
A+E Networks UK. Jej nominacja wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym.
- Polska zawsze była ważnym rynkiem dla A+E Networks. Cieszymy się z możliwości, jakie się przed nami otwierają dzięki naszemu nowemu zespołowi w Warszawie. Rola Izabelli będzie kluczowa w przygotowaniu i wdrożeniu strategii rozwoju naszych kanałów w Polsce - powiedział
Tom Davidson, komentując zatrudnienie
Wiley.
Przed dołączeniem do
A+E Networks od 2000 roku
Wiley pracowała w
Viacom International Media Networks (
VIMN). Jako dyrektor generalny i wiceprezes zarządzała 13 kanałami z portfolio koncernu w m.in.
Comedy Central,
Nickelodeon czy
MTV w Polsce.
- A+E Networks jest znane z wysokiej jakości produkcji i stworzenia wielu nowych gatunków telewizyjnych. W ubiegłym roku kanały A+E Networks były jednymi z najszybciej rozwijających się w Polsce. Chciałabym zwiększyć skalę History i CI Polsat oraz poszerzyć ich ofertę o angażujące, jakościowe produkcje, również te kręcone w Polsce. Wierzę, że A+E Networks posiada również inne marki telewizyjne w swoim portfolio, które mogą zainteresować polskich widzów - powiedziała
Izabella Wiley.
Do zespołu w Polsce dołączyła również
Agnieszka Szozda jako dyrektora ds. marketingu i komunikacji, która raportuje bezpośrednio do
Wiley.
Szozda nadzoruje wszystkie działania marketingowe skierowane do konsumentów i partnerów biznesowych, w tym ściśle współpracuje z agencją odpowiedzialną za dystrybucję
Program Sp. z o.o.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.