reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Awans Tomasza Parfienowicza w firmie Viacom

dodano: 2012-06-04 13:38 | aktualizacja: 2012-06-04 13:42
autor: Anita Dąbek | źródło: Viacom International Media Networks Northern Europe

Do międzynarodowego zespołu ds. strategii Viacom International Media Networks Northern Europe dołączył Tomasz Parfienowicz, który objął stanowisko dyrektora ds. strategii.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na nowo utworzonym stanowisku dyrektora ds. strategii na region Europy Północnej Tomasz Parfienowicz odpowiada za strategię takich marek na polskim rynku, jak MTV, Nickelodeon, VIVA czy Comedy Central, a także za rozwój strategii wszystkich kanałów rozrywkowych w całym regionie Europy Północnej (Comedy Central, Comedy Central Family, Comedy Central Extra oraz Viacom Blink!).



Na stanowisku dyrektora ds. strategii Tomasz Parfienowicz realizuje projekty z zakresu rozwoju biznesu, takie jak strategiczne planowanie, ewaluacja nowych projektów oraz rozwój strategii monetyzacji kontentu VIMN, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu digital media. Parfienowicz raportuje do Randi Brodsky - VP Strategy and Insights, Viacom International Northern Europe oraz do Izabelli Wiley - wiceprezes, dyrektora generalnego Viacom International Media Networks w Polsce. Swoją funkcję sprawuje z biura polskiego oddziału spółki w Warszawie.

Do polskiego oddziału spółki Tomasz Parfienowicz dołączył w listopadzie 2011 jako kierownik ds. strategii. Na nowym stanowisku, jego zakres obowiązków poszerzył się o takie rynki Europy Północnej, jak Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Holandia, Niemcy, Norwegia, Szwecja, czy Szwajcaria.

Dotychczasowe doświadczenie zawodowe Parfienowicz zdobywał w największych firmach consultingowych. W ostatnich latach, jako Senior Consultant w Deloitte Business Consulting realizował projekty z zakresu analiz biznesowych, modeli finansowych i inwestycyjnych oraz zarządzania projektami w firmach działających w takich branżach jak FMCG, ubezpieczenia, lotnictwo oraz sektora publicznego.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), VIVA, Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...