dodano: 2012-05-31 17:00 | aktualizacja:
2012-05-31 17:03
autor: Anita Dąbek |
źródło: Viacom International Media Networks
Monika Chojnacka - dotychczas wiceprezes ds. rozrywki Viacom International Media Networks na rynki wschodzące, objęła stanowisko wiceprezes ds. rozwoju marki i biznesu Comedy Central International w międzynarodowej strukturze spółki. Na nowym stanowisku raportuje bezpośrednio do Dana Ligtvoeta - EVP, Managing Directora, Viacom International Media Networks Northern Europe.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W nowej roli Monika Chojnacka jest odpowiedzialna za rozwój marki Comedy Central na świecie oraz za ekspansję kanałów na kolejne rynki. Jednocześnie Chojnacka weszła w skład międzynarodowego zespołu eskpertów Comedy Central International, który zajmie się kompleksowo rozwojem biznesu.
Monika Chojnacka związana jest z grupą mediową Viacom International Media Networks (do niedawna MTV Networks Polska) od 2000 roku. Początkowo współpracowała z działem kreacji, aby w 2004 roku objąć stanowisko starszego producenta, a w 2006 awansować na pozycję dyrektora programowego grupy. W ostatnich latach odpowiadała panregionalnie za kanały muzyczne oraz rozrywkowe w Polsce i na rynkach wschodzących w Europie Środowo-Wschodniej, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. Niedawno z sukcesem wprowadziła na rynek Paramount Comedy w Rosji.
Obecnie Comedy Central to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek telewizyjnych na świecie. W ostatnich miesiącach wystartowały lokalne oddziały kanału w Ameryce Łacińskiej, Indiach, Afryce, Holandii (jako Comedy Central Extra) oraz w Rosji (jako Paramount Comedy). W efekcie, Comedy Central jest dziś obecne na 5 kontynentach, w ponad 40 krajach, docierają do 100 milionów gospodarstw domowych.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.