dodano: 2012-04-25 10:18 | aktualizacja:
2012-04-25 10:33
autor: Anita Dąbek |
źródło: Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ponadto laureatem nagrody głównej w konkursie
Media Trendy 2012 zostało biuro reklamy
Polsat Media, które zwyciężyło w kategorii „Zintegrowana Kampania w Mediach Cyfrowych” oraz zdobyło wyróżnienie w kategorii „Wykorzystanie Internetu i Mediów Interaktywnych – podkategoria: Engagement” za realizację projektu „Kasia Live Baking”, pierwszego w Polsce interaktywnego programu kulinarnego „na żywo”, transmitowanego w internecie za pomocą wielu platform. Projekt był realizowany wspólnie z redakcją telewizji internetowej ipla, firmą Unilever oraz domem mediowym PHD Media Direction.
Nagrody zostały wręczone podczas gali Media Trendy 2012, która odbyła się 23 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie
Media Trendy to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W głosowaniu biorą udział przedstawiciele branży - media, domy mediowe, organizacje mediowe oraz eksperci rynku komunikacji marketingowej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.