dodano: 2011-08-05 16:31 | aktualizacja:
2011-08-05 16:43
autor: Anita Dąbek |
źródło: broadband tv news
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
OIBDA wyniosło 65,954 mln dol. (+82 proc.), a zysk netto 38,488 mln dol. (+84 proc.). Kanał CTC miał średnią oglądalność 11,1 proc. w drugim kwartale (11,5 proc. rok wcześniej) w grupie wiekowej 6-54 lat i 11,7 proc. (12,4 proc.) w grupie 14-44 lat. Domasznyj miał oglądalność na poziomie 3,1 proc. (3,5 proc.), a DTV 2,1 proc. (2,1 proc.). Channel 31 dla Kazachstanu osnotował lepsze wyniki - oglądalność 15,8 proc. (12,2 proc.).
CTC Media jest podawany w prasie jako jeden z potencjalnych nabywców
Grupy TVN.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.