dodano: 2011-07-27 21:49 | aktualizacja:
2011-07-27 22:33
autor: Anita Dąbek |
źródło: CNN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ofercie Agencji znajdują się materiały o tematyce politycznej, społecznej, biznesowej, sportowej, a także dotyczące technologii, czy podróży. Baza materiałów zawiera również treści o tematyce show-biznesowej z serwisu
„Hollywood Express i POP Life”.
CNN Newsource to źródło materiałów wideo dla mediów z całego świata. Są to często unikatowe zdjęcia z najważniejszych wydarzeń. CNN Newsource dostarcza codziennie
ok. 300 klipów wideo, tworzonych przez CNN i 800 afiliowanych stacji telewizyjnych. Z dystrybuowanych przez Agencję klipów korzystać będą stacje i portale internetowe Grupy TVN.
Współpraca Agencji TVN i CNN dotyczyć będzie także produkcji telewizyjnej, przy okazji ważnych wydarzeń w Polsce – tak jak to miało miejsce podczas niedawnej wizyty
Baracka Obamy w Polsce, gdy Agencja zajmowała się m.in. transmisją sygnału na potrzeby amerykańskiej stacji.
Tomasz Nabakowski, Dyrektor Działu Agencja TVN:
Liczymy na duże zainteresowanie także innych polskich mediów. W naszej ofercie materiały CNN będą doskonałym uzupełnieniem serwisu polskiego, przygotowywanego na podstawie materiałów źródłowych pochodzących z zasobów Grupy TVN (w szczególności kanałów newsowych: TVN24, TVN CNBC) i od dostawców zewnętrznych.
Deborah Rayner, Wicedyrektor i Redaktor Zarządzający CNN International (Europa / Środkowy Wschód / Afryka):
Jako globalny dostawca materiałów newsowych wybieramy tylko partnerów z najwyższej półki. Dlatego cieszymy się na współpracę z Agencją TVN na tak ważnym dla nas rynku. Żywimy nadzieję, że to dobra wiadomość także dla polskich odbiorców mediów śledzących to, co dzieje się na świecie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.