reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska 1,096 mln klientów w 2010

dodano: 2011-02-25 11:31 | aktualizacja: 2011-02-25 11:49
autor: Paulina Nietrzpiel/Janusz Sulisz | źródło: UPC

Logo_UPC_New_2007 UPC Polska odnotowała wzrosty liczby abonentów we wszystkich segmentach usług cyfrowych. Na koniec 2010 roku z usług UPC Polska korzystało 1 096 400 klientów, w tym 370 700 interaktywnej telewizji cyfrowej, 650 300  telewizji analogowej, 524 600 szerokopasmowego Internetu oraz 224 500 telefonii. Już 36% klientów UPC korzysta z telewizji cyfrowej, 51% z usług internetowych, a 21% z usług telefonicznych, co daje UPC Polska pozycję lidera cyfryzacji na rynku kablowym.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po raz kolejny UPC Polska znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm z grupy Liberty Global w Europie.

UPC Polska odnotowała wzrosty liczby abonentów we wszystkich segmentach usług w porównaniu do roku 2009: o 61,6% wzrosła baza abonentów telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu o 13,8%, a telefonii o 22%. Liczba sprzedanych usług (RGU) w 2010 r. wyniosła ponad 1 770 000 i była wyższa o blisko 109 000 w porównaniu do roku 2009 (wzrost o 6,5%). Operator odnotował także znaczący wzrost liczby klientów biznesowych m.in. dzięki zmianom w portfolio pozwalającym przedsiębiorcom na dopasowanie usług do potrzeb firm.

- Nasze inwestycje w innowacje technologiczne oraz wysokiej jakości produkty i usługi przekładają się na korzystne zmiany dla klientów, a tym samym dobre wyniki operacyjne i finansowe UPC Polska. Ponadto, co potwierdzają inni gracze rynkowi, konkurencja ze strony operatorów kablowych zmusza ich do inwestycji i rozwoju oferty, z korzyścią dla konsumentów  i rynku. W roku bieżącym będziemy nadal rozwijać naszą ofertę wykorzystując przewagę, jaką dają nam zmodernizowane sieci. UPC zamierza pozostać liderem innowacyjności, co jest warunkiem koniecznym do odnoszenia sukcesów w rywalizacji ze znacznie większymi graczami. – stwierdził Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska komentując wyniki spółki za ubiegły rok.

Telewizja cyfrowa i analogowa
Najwięcej klientów przybyło w segmencie telewizji cyfrowej (141 320), przy jednoczesnej zmianie proporcji liczby abonentów telewizji analogowej i cyfrowej oraz wzroście ogólnej liczby abonentów korzystających z usług telewizyjnych UPC. Coraz większa rzesza dotychczasowych i nowych klientów docenia zalety i komfort, jaki oferują cyfrowe usługi  interaktywne.
W ubiegłym roku UPC wzbogaciło ofertę telewizji cyfrowej o 21 pozycji programowych, w tym treści HD oraz dodatkowe funkcjonalności. Dla zwiększenia komfortu oglądania telewizji wszystkie aplikacje takie jak Przewodnik TV, Wyszukiwarka TV, UPC NA ŻĄDANIE oraz KANAŁY NA ŻĄDANIE, Portal Gier UPC, Strefa Dla Dzieci, Serwis Informacyjny PAP, Pogoda, Radio,  znajdą się w portalu usług interaktywnych na kanale 11. Dzięki temu korzystanie z potencjału Telewizji Cyfrowej UPC jest szybsze, bardziej intuicyjne i wygodne dla widza. Co drugi decyduje się też na dekoder z nagrywarką. Rosnącą popularnością cieszy się również stale wzbogacana oferta UPC NA ŻĄDANIE. W roku bieżącym UPC planuje wprowadzenie kontentu 3D w ofercie na żądanie oraz dalszy rozwój zasięgu usługi VOD.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Analizy rynkowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...