dodano: 2024-03-25 20:47 | aktualizacja:
2024-03-25 21:03
autor: RO |
źródło: satcesc.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Uwzględniając kanały tematyczne w naziemnej telewizji cyfrowej DTT, liczba osób oglądających telewizję linearną wynosi 78,4% w porównaniu do 15,8% oglądających serwisy streamingowe, takie jak Netflix, Prime Video, HBO Max, Atresplayer i Mitele oraz 5,8% oglądających płatną telewizję.
Atresmedia, komercyjny nadawca m.in. kanałów
Antena 3 i
La Sexta, uzyskał w lutym br. średni udział oglądalności na poziomie 24,8%. W rankingach wyprzedził
Mediaset (z udziałem 23,4%),
RTVE (13,4%), kanały tematyczne DTT (9,1%) i kanały regionalne (7,7%).
Wśród serwisów streamingowych na pierwszym miejscu znalazł się
Netflix (4,8%), a następnie
YouTube (4,1%),
Prime Video (2,3%),
Disney+ (1%) i
HBO Max (0,6%).
Tylko tradycyjna telewizja liniowa jest w stanie przyciągnąć miliony odbiorców.
Żadna z usług przesyłania strumieniowego, takie jak
Netflix czy
YouTube, a nawet nowe modele mediów, takie jak
Twitch, nie przyciągnęły dotychczas więcej niż 300 tys. widzów jednocześnie.
Pod względem treści króluje piłka nożna.
Mecz
Puchar Króla (hiszp.
Copa del Rey) obejrzało na antenie
RTVE w lutym br. ponad 3,17 mln widzów. Programy informacyjne w
Antena 3 osiągnęły maksymalnie 2,88 mln widzów. Z kolei najpopularniejsze treści na
YouTube, takie jak Urban Roosters, przyciągnęły 284 tys. widzów, a TheGrefg na
Twitchu miał 258,6 tys. widzów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.