reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Spadek liczby abonentów pay-tv w USA przyśpiesza

dodano: 2021-03-05 16:04 | aktualizacja: 2021-03-05 16:36
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Leichtman Research Group/satkurier.pl

Stany Zjednoczone USA Najwięksi dostawcy płatnej telewizji w Stanach Zjednoczonych - reprezentujący około 95 proc. rynku - stracili około 5,12 mln abonentów netto w 2020 roku, w porównaniu ze stratą netto w wysokości około 4,795 mln w 2019 roku.

Stany Zjednoczone USA


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najwięksi dostawcy pay-tv w USA mają obecnie około 81,3 mln abonentów - przy czym 7 największych operatorów kablowych ma 43,9 mln abonentów, platformy satelitarne około 21,8 mln abonentów, operatorzy telekomunikacyjni 7,9 mln abonentów, a platformy streamingowe 7,7 mln abonentów.

Kluczowe dane za 2020 rok:
  • Usługi telewizji satelitarnej straciły około 3,44 mln abonentów w 2020 roku - w porównaniu ze stratą około 3,7 mln abonentów w 2019 roku.
  • 7 największych operatorów kablowych straciło około 1,915 mln abonentów w 2020 roku - w porównaniu ze stratą około 1,56 mln abonentów w 2019 roku.
  • Najwięksi operatorzy telekomunikacyjni stracili około 405 tys. abonentów 2020 roku - w porównaniu ze stratą około 630 tys. abonentów w 2019 roku.
  • Najpopularniejsze platformy streamingowe (Hulu + Live TV, Sling TV, AT&T TV NOW i fuboTV) dodały około 640 tys. subskrybentów w 2020 roku - w porównaniu z około 1,095 mln netto w 2019 roku.
  • Tradycyjne usługi płatnej telewizji (bez platform streamingowych) straciły około 5,765 mln abonentów w 2020 roku - w porównaniu ze stratą netto w wysokości około 5,89 mln w 2019 roku.
  • AT&T odnotowała stratę netto w wysokości około 3,26 mln abonentów w swoich czterech usługach płatnej telewizji (DirecTV, AT&T U-verse, AT&T TV i AT&T TV NOW) w 2020 roku - w porównaniu ze stratą około 4,095 mln abonentów netto w 2019 roku.
  • Usługi AT&T premium TV (z wyłączeniem usługi AT&T TV NOW) straciły 15,3 proc. abonentów w 2020 roku - w porównaniu z 4,6 proc. straty wśród wszystkich innych tradycyjnych usług płatnej telewizji.
 

- Straty netto płatnej telewizji w wysokości ponad 5 mln abonentów w 2020 roku były nieco wyższe niż w 2019 roku i większe niż kiedykolwiek wcześniej - powiedział Bruce Leichtman, prezes i główny analityk Leichtman Research Group, Inc. - Ogólnie dostawcy pay-tv stracili 5,9 proc. abonentów w 2020 roku w porównaniu z 5,2 proc. w 2019 roku.


Operatorzy kablowi
Operator Liczba abonentów Zmiana w 2020
Comcast 19.846.000 -1.408.000
Charter 16.200.000 +56.000
Cox 3.650.000 -215.000
Altice 2.961.000 -236.800
Mediacom 643.000 -67.000
Atlantic Broadband 318.387 +1.287
Cable One 261.000 -46.000
  43.879.387 -1.915.513

Platformy satelitarne
DirectTV 13.000.000 -3.033.000
Dish TV 8.816.000 -408.000
  21.816.000 -3.441.000

Operatorzy telekomunikacyjni
Verizon FiOS 3.927.000 -302.000
AT&T U-verse/AT&T TV^ 3.505.000 +42.000
Frontier 485.000 -146.000
  7.917.000 -406.000

Platformy streamingowe
Hulu + Live TV 4.000.000 +800.000
Sling TV 2.474.000 -118.000
AT&T TV NOW 656.000 -270.000
fuboTV 547.880 +231.880
  7.677.880 +643.880


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Raporty


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Przepust dachowy średnicy 90mm

Przepust dachowy do kabli średnicy 90mm

220 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

59 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Gold Combo UHD 4K S2X - Netflix

Octagon SF8008 Gold Combo UHD 4K S2X - wersja uznanego...

479 zł Więcej...
reklama