Przychody z subskrypcji mają wzrosnąć o 11 proc. (25,2 mld dol.) do łącznej kwoty 251 mld dol. w latach 2017-2023. Przychody z tradycyjnej telewizji mają spaść o 18,5 mld dol. do 183 mld dol. Jednak przychody z SVOD mają wzrosnąć o 43,7 mld dol. do 69 mld dol. Udział SVOD w całości ma wzrosnąć z 11 proc. w 2017 do 27 proc. w 2023 roku.Chiny są najjaśniejszą gwiazdą, dodając 171 mln subskrypcji w tych latach do łącznie 610 mln subskrypcji. Liczba abonentów pay-tv w tym kraju wzrośnie o „zaledwie” 32 mln do 375 mln, a SVOD o 138 mln do 235 mln. Indie dodadzą kolejne 49 mln subskrypcji pay-tv i SVOD, aby w 2023 roku osiągnąć łączną liczbę 210 mln
- powiedział Simon Murray, główny analityk Digital TV Research.
W 2023 roku z Netflixa korzystać ma 192 mln subskrybentów (25 proc. z 777 mln całości), z Amazon Prime Video - 120 mln (15 proc.). W Chinach ma być 235 mln subskrypcji (30 proc.; ani Netflix, ani Amazon Prime Video nie działają w Chinach). Pozostałych subskrypcji jest 230 mln (30 proc.). Netflix ma dodać 82 mln subskrybentów między 2017 a 2023 rokiem.Stany Zjednoczone będą miały 208 mln subskrypcji SVOD w 2023 roku; to wzrost o imponujące 76 mln w porównaniu z 2017 rokiem pomimo względnej dojrzałości rynku. Udział USA w globalnym rynku spadnie z 36 proc. w 2017 do 27 proc. w 2023 roku
- powiedział Simon Murray, główny analityk Digital TV Research.
Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022
12 zł Więcej...Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC
Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...
1 690 zł Więcej...