reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Player.pl: Nowe logo, interfejs i kanały od nc+

dodano: 2017-08-31 16:21
autor: Jerzy Kruczek | źródło: TVN

Player 31 sierpnia br. TVN udostępnił wersję beta swojego serwisu wideo na życzenie Player.pl. Zmienia się jego interfejs i grafika, a dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+ oferta poszerza się o 7 kanałów tego nadawcy dostępnych na żywo.

Player


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Intuicyjność, nowoczesność i prostota - takie cele przyświecały przy tworzeniu nowego player.pl. Jego twórcy chcieli, aby każdy użytkownik mógł w łatwy i szybki sposób korzystać z oferty filmów, seriali i programów telewizyjnych. Unowocześniony został także logotyp serwisu player.pl - ma podkreślać najważniejsze elementy jednej z najpopularniejszych marek VOD na rynku.
 

Player.pl zajmuje bardzo ważne miejsce w Grupie TVN. W tej chwili tylko z samej strony www serwisu (nie licząc aplikacji) korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Mieli oni swój ogromny wkład w projekt nowej platformy, która opracowana została ostatecznie przez zespół TVN Digital. Opublikowany dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze

- powiedział Maciej Maciejowski, członek zarządu ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu w TVN.

Wśród dostępnych na platformie treści znajdziemy takie programy TVN, jak „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki” oraz największą nowość jesiennej ramówki, serial medyczno-kryminalny „Diagnoza”. Większość z tych produkcji użytkownicy player.pl mogą zobaczyć bez reklam oraz w prapremierach. W ofercie serwisu nie zabraknie ekskluzywnych treści wyprodukowanych wyłącznie dla player.pl, takich jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”.

Dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+, do oferty player.pl dołączają kanały tematyczne dostępne w ofercie tego nadawcy, a użytkownicy będą mogli oglądać na żywo takie kanały, jak Planete+, Domo+, Kuchnia+, Ale kino+, Mini Mini+ oraz TeleToon+. Dzięki player.pl, największych emocji kibicom piłki nożnej (ligi piłkarskie: hiszpańska, włoska, francuska) dostarczy Eleven Sports, a wielbicielom wyścigów żużlowych należący do platformy nc+ kanał nSport+. Miłośnicy kina znajdą wśród filmów na żądanie najnowsze polskie produkcje takie jak „Amok” czy „Maria Curie”.
 

Badania jednoznacznie pokazują, że rośnie grupa osób, które poszukują treści tv w Internecie, oglądając je na różnych platformach. Dzięki rozpoczętej właśnie strategicznej współpracy z nc+, w ofercie player.pl pojawiły się nowe kanały tematyczne ze starannie wyselekcjonowanymi treściami dla wymagającego widza. W połączeniu z dotychczasową współpracą z takimi nadawcami jak MTV czy Discovery, dajemy tym samym dostęp do bogatej biblioteki seriali i programów rozrywkowych należących nie tylko do Grupy TVN. Warto podkreślić, że nasi widzowie spędzają na platformie zdecydowanie więcej czasu niż w przypadku innych serwisów VOD dostępnych na polskim rynku. Poszerzając bibliotekę treści, chcemy zaproponować im więcej materiałów video – również ekskluzywnych dla naszej platformy, których nie zobaczą w innych serwisach. To nie koniec zmian i rozwoju – jeszcze tej jesieni poszerzymy ofertę

- powiedział Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV w sieci


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...