15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć od 20 grudnia do 18 stycznia na antenie ogólnopolskich i tematycznych kanałów telewizyjnych TVP, TVN i Polsatu. Layouty prasowe pojawią się m.in. w „Newsweeku”, „Wprost”, „Polityce”, „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Serwisy WP.pl, Onet.pl oraz Interia.pl obejmie kampania bannerowa. Reklamy radiowe będą emitowane na wszystkich antenach Polskiego Radia.Radio cyfrowe jest zaawansowaną technologicznie odpowiedzią na stały wzrost oczekiwań słuchaczy, szczególnie jeśli chodzi o możliwość udostępnienia coraz bardziej atrakcyjnego contentu. Do naszych słuchaczy będą docierać pełniejsze i bardziej urozmaicone treści. Dzięki temu, każdy z naszych odbiorców będzie miał szansę znalezienia materiałów, które odpowiadają jego potrzebom i zainteresowaniom
- mówi Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia.
Największym wyzwaniem w tej kampanii było przełożenie skomplikowanej technologii radiofonii cyfrowej na język zrozumiały dla słuchaczy. Stąd też minimalistyczna forma wizualna, stawiająca na pierwszym planie prosty komunikat mówiący o tym, że cyfrowa radiofonia oznacza więcej miejsca w „eterze” na ulubione przez słuchaczy treści, które do tej pory „tłoczyły się” w pasmach analogowych
- komentuje Maciek Nowicki, managing creative director Isobar Polska.
Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum PREMIUMBOX+ H.265 HEVC
Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...
109 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...