reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Trwa kampania promująca cyfryzację radia [wideo]

dodano: 2014-12-29 11:27 | aktualizacja: 2014-12-29 12:02
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Polskie Radio

Polskie Radio Od 20 grudnia 2014 roku trwa kampania promująca cyfryzację Polskiego Radia. Pierwsza z trzech odsłon kampanii składa się z działań teaserowych obejmujących spoty TV, działania w Internecie oraz kampanię prasową. Kampania jest częścią działań komunikacyjnych związanych z obchodami 90-lecia istnienia Polskiego Radia.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Radio cyfrowe jest zaawansowaną technologicznie odpowiedzią na stały wzrost oczekiwań słuchaczy, szczególnie jeśli chodzi o możliwość udostępnienia coraz bardziej atrakcyjnego contentu. Do naszych słuchaczy będą docierać pełniejsze i bardziej urozmaicone treści. Dzięki temu, każdy z naszych odbiorców będzie miał szansę znalezienia materiałów, które odpowiadają jego potrzebom i zainteresowaniom

- mówi Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia.

15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć od 20 grudnia do 18 stycznia na antenie ogólnopolskich i tematycznych kanałów telewizyjnych TVP, TVN i Polsatu. Layouty prasowe pojawią się m.in. w „Newsweeku”, „Wprost”, „Polityce”, „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Serwisy WP.pl, Onet.pl oraz Interia.pl obejmie kampania bannerowa. Reklamy radiowe będą emitowane na wszystkich antenach Polskiego Radia.

Największym wyzwaniem w tej kampanii było przełożenie skomplikowanej technologii radiofonii cyfrowej na język zrozumiały dla słuchaczy. Stąd też minimalistyczna forma wizualna, stawiająca na pierwszym planie prosty komunikat mówiący o tym, że cyfrowa radiofonia oznacza więcej miejsca w „eterze” na ulubione przez słuchaczy treści, które do tej pory „tłoczyły się” w pasmach analogowych

- komentuje Maciek Nowicki, managing creative director Isobar Polska.


Za działania kreatywne, produkcję oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Kampania informacyjna wspierająca cyfryzację Polskiego Radia będzie kontynuowana przez cały 2015 rok. Za strategię, kreację i produkcję materiałów wideo, reklam radiowych oraz key visuali wykorzystanych w materiach prasowych odpowiada agencja Isobar Polska. Strategię obecności w mediach przygotował dom mediowy Carat Polska, który odpowiada również za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji. Za obecność reklam w radiu, prasie i internecie odpowiada Polskie Radio. Kolejna odsłona kampanii planowana jest na 19 stycznia 2015 r.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radio


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum PREMIUMBOX+ H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...