dodano: 2014-07-09 16:24 | aktualizacja:
2014-07-09 16:28
autor: Janusz Sulisz |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
–
Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów i właśnie z myślą o nich uruchomiliśmy nowy kanał kontaktu – mówi
Piotr Sikorski, dyrektor ds. zarządzania relacjami z klientem platformy nc+. –
Zakładka „e-obsługa” daje możliwość kontaktu on-line z konsultantem, który pomoże w sprawach technicznych, dotyczących umowy, oferty platformy czy płatności.
Aby skorzystać z pomocy w
„e-obsłudze” wystarczy po zalogowaniu na swoje konto w serwisie społecznościowym Facebook wejść w zakładkę i podać swój numer PESEL lub numer abonenta. Dla wygody abonentów wymagany jest tylko jeden z nich, dzięki temu z pomocy konsultanta mogą korzystać osoby nie będące polskimi obywatelami, a także te nie pamiętające swojego numeru abonenta.
–
Jako lider nowoczesnych rozwiązań technologicznych na polu telewizyjnym, czujemy się zobowiązani do wprowadzania nowoczesnych rozwiązań również w zakresie komunikacji z klientami – dodaje
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor działu komunikacji i PR platformy nc+. –
Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach powszechny sposób komunikacji. Dlatego naturalnym krokiem było dla nas uruchomienie unikalnego i prostego rozwiązania, dzięki któremu chcemy zwiększać satysfakcję naszych abonentów.
Zakładkę „e-obsługa” zaprojektowała i wdrożyła agencja Isobar Poland, która od maja tego roku obsługuje także profile nc+ i CANAL+Film w serwisie społecznościowych Facebook. e-obsługę można znaleźć w zakładce aplikacje na profilu nc+ w serwisie Facebook lub pod
linkiem tutaj.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.