reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

nc+ doceniona na Innovation Award Media Trendy 2014

dodano: 2014-05-08 17:10 | aktualizacja: 2014-05-08 17:41
autor: Janusz Sulisz | źródło: nc+

nc+ Dwie nagrody oraz wyróżnienie otrzymały kampanie reklamowe platformy nc+ w konkursie Innovation Award Media Trendy 2014. Jury doceniło akcje „El Clasico z alternatywnym komentarzem” oraz „Mecz w banerze”. Platforma nc+ została wyróżniona w kategorii Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych za nowatorską kampanię „Mecz w banerze”. Podczas spotkania T-Mobile Ekstraklasy Lech Poznań – Wisła Kraków po raz pierwszy w Polsce internauci mogli zobaczyć transmisję meczu w kreacji reklamowej.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Legalny przekaz można było obejrzeć bezpłatnie. Komunikacja przygotowana przez platformę nc+ została zrealizowana na portalu Onet.pl, który był partnerem tego nowatorskiego przedsięwzięcia. Podczas 90 minut meczu z tą oryginalną kampanią zetknęło się 300 tysięcy użytkowników, z czego ponad 22 tysiące zdecydowało się na obejrzenie spotkania.

Jury uhonorowało także kampanię promującą mecz FC Barcelona - Real Madryt. Przygotowana na zlecenie nc+ przez Havas Worldwide Warsaw akcja towarzysząca spotkaniu otrzymała dwie nagrody w kategoriach Best use of content oraz Innowacyjne wykorzystanie kanałów komunikacji. Zgodnie z pomysłem agencji, transmisja meczu oprócz standardowego, neutralnego komentarza pozwalała na wybór jednego z dwóch alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy użytkownik platformy nc+ mógł dostosować El Clásico do swoich sympatii klubowych.

- Decyzja jury dowodzi, że o wartości premium platformy nc+ stanowi nie tylko najwyższej jakości zawartość programowa i innowacyjne rozwiązania technologiczne, ale także nowatorskie podejście do komunikacji.  Uhonorowane kampanie pokazują też, że  dostarczamy naszym widzom dodatkowe, atrakcyjne treści, wykorzystując przy tym niestandardowe kanały komunikacji - mówi Jacek Balicki, Dyrektor Marketingu nc+.

Konkurs Innovation Award Media Trendy od 15 lat nagradza rozwiązania, w których przełamane zostały dotychczasowe schematy w określaniu i planowaniu punktów styku z konsumentem. Przy ocenie prac najważniejszym czynnikiem jest innowacyjność w  doborze, wykorzystaniu i tworzeniu kanałów komunikacji.

Platforma nc+ to najbogatsza na rynku oferta sportowa: najwięcej piłki nożnej – m.in. Liga Mistrzów i Liga Europejska, T-Mobile Ekstraklasa, ligi angielska, hiszpańska, włoska, francuska; piłka ręczna na najwyższym poziomie – VELUX EHF Liga Mistrzów; najlepszy żużel: Enea Ekstraliga i Speedway Grand Prix; koszykówka: NBA, a także tenis, rugby i sporty walki. To także wyjątkowa oferta filmowa, w tym pełna propozycja filmowych kanałów premium z rodziny CANAL+ i HBO. Widzowie nc+ mogą oglądać produkcje najlepszych hollywoodzkich studiów filmowych, oferta platformy to m.in. 500 premier filmowych rocznie w CANAL+ i 8000 tytułów do wyboru w netVOD+.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CANAL+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

559 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...