TVP była, jest i nadal zamierza być kluczowym uczestnikiem rynku reklamowego. Powielane informacje o rzekomych planach redukcji czasu reklamowego, czy zaprzestaniu sprzedaży reklam oburzają nas tym bardziej, że mogą zmniejszyć zaufanie do telewizji publicznej naszych kluczowych partnerów – domów mediowych i reklamodawców.
W bieżącym roku Telewizja Polska podjęła szereg działań zmierzających do wzmocnienia pozycji na rynku reklamowym.
Jednocześnie informujemy, że TVP nie prowadzi prac nad alternatywną ustawą medialną.
Prace analityczne prowadzone w TVP mają na celu jedynie przygotowanie spółki na różne scenariusze zmian organizacyjnych i finansowych, które możliwe będą po wejściu w życie nowej ustawy, opracowywanej przez zespół pod kierownictwem Krzysztofa Czabańskiego.
To treść oświadczenia przesłanego przez Centrum Informacji TVP do redakcji satkurier.pl. Nie będzie więc żadnej alternatywnej dużej ustawy medialnej, niby tworzonej przez prezesa TVP, Jacka Kurskiego.
SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022
12 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
449 zł Więcej...