– Nawiązanie współpracy z TVP to jeszcze mocniejsze umocowanie pozycji Rakuten TV na polskim rynku. Ważnym aspektem naszych działań będzie nie tylko współpraca na polu reklamowym, ale też contentowym. Ta współpraca podkreśla cel Rakuten TV, jakim jest dalsza poprawa jakości i rozwój oferty AVOD/FAST Rakuten TV w Polsce, oraz szersze ambicje dystrybucyjne – mówi Anna Michałowska, Head of Content & Marketing Country Managers (Europe), Rakuten TV.
– Współpraca z Rakuten TV jest dla nas uzupełnieniem oferty digital, która już dziś cechowała się najwyższą na rynku jakością treści. Razem z naszym nowym partnerem chcemy umożliwiać markom reklamę przy wyjątkowych treściach wyprodukowanych profesjonalnie i podanych na największym domowym ekranie. Dla brandów, z jakimi pracujemy, ważne będzie też rozwinięcie oferty o kanały FAST, w których Rakuten TV w Polsce był prekursorem – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor w Biurze Reklamy TVP.
Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
699 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle R 4K
Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
249 zł Więcej...