Michał Dolny dołączył do zespołu Multimedia Polska i objął stanowisko dyrektora Departamentu Marketingu. Jak czytamy w komunikacie operatora, będzie odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej, budowanie silnej pozycji Multimedia Polska jako operatora telekomunikacyjnego oferującego pełne portfolio usług dla domu i biznesu z telewizją, Internetem i telefonem, poszerzone o m.in. energię elektryczną, ubezpieczenia czy monitoring mieszkań. Będzie także zarządzał komunikacją marketingową, działaniami e-commerce i badaniami rynku.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Jestem bardzo zadowolony, że na tak ważnym etapie rozwoju spółki, zespół Multimediów wzmocni tak doświadczony profesjonalista. Michał Dolny doskonale rozumie specyfikę rynku telekomunikacyjnego oraz standardy sprzedaży nowoczesnych usług dla domu i biznesu
- powiedział Piotr Rogowski, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Multimedia Polska.
Michał Dolny posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii i zarządzaniu komunikacją marketingową. Doświadczenie zdobywał głównie w Netii, gdzie był odpowiedzialny m.in. za strategię marki, działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe.
Michał Dolny to absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału ekonomicznego. Od 20 lat zawodowo związany jest z marketingiem. Od roku 1997 koordynował działania promocyjno-reklamowe w firmie Trefl S.A. W 1999 roku rozpoczął karierę w Netii. W latach 2006-2014, jako dyrektor marketingu, a następnie dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej odpowiadał za strategię marki Netia, działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Współautor wielu sukcesów marketingowych oraz współlaureat prestiżowych nagród, w tym m.in.: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych. Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według „Media & Marketing Polska”.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.