– Nawiązanie współpracy z TVP to jeszcze mocniejsze umocowanie pozycji Rakuten TV na polskim rynku. Ważnym aspektem naszych działań będzie nie tylko współpraca na polu reklamowym, ale też contentowym. Ta współpraca podkreśla cel Rakuten TV, jakim jest dalsza poprawa jakości i rozwój oferty AVOD/FAST Rakuten TV w Polsce, oraz szersze ambicje dystrybucyjne – mówi Anna Michałowska, Head of Content & Marketing Country Managers (Europe), Rakuten TV.
– Współpraca z Rakuten TV jest dla nas uzupełnieniem oferty digital, która już dziś cechowała się najwyższą na rynku jakością treści. Razem z naszym nowym partnerem chcemy umożliwiać markom reklamę przy wyjątkowych treściach wyprodukowanych profesjonalnie i podanych na największym domowym ekranie. Dla brandów, z jakimi pracujemy, ważne będzie też rozwinięcie oferty o kanały FAST, w których Rakuten TV w Polsce był prekursorem – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor w Biurze Reklamy TVP.
Mini PC Homatics BOX R 4K
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
319 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 630 zł Więcej...