reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Zatwierdzono połączenie Aster i UPC Polska

dodano: 2012-01-02 17:54
autor: Anita Dąbek | źródło: UPC

Logo_UPC_New_2007 Od 2 stycznia 2012 roku ASTER i UPC Polska stanowią jedną firmę - UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC Polska przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska. Działając jako jedna organizacja UPC Polska będzie mogła w pełni wykorzystać wynikający z połączenia efekt synergii, co pozwoli kontynuować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku realizację strategii rozwoju, obejmującej inwestycje w innowacje, unowocześnianie sieci oraz poszerzanie portfolio produktowego o światowej klasy usługi.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po połączeniu z ASTER, UPC Polska ma blisko 1,5 miliona klientów, a w zasięgu usług UPC znajduje się 2,5 miliona gospodarstw domowych.

Połączenie prawne ASTER z UPC Polska, na skutek którego powstała jedna firma, stanowi istotny etap na drodze do pełnej integracji obu podmiotów. Celem integracji  jest jak najszybsze zaoferowanie wszystkim klientom Aster usług UPC – interaktywnej telewizji cyfrowej, superszybkiego Internetu szerokopasmowego, w tym UPC Fiber Power o prędkości do 150 Mb/s oraz telefonii z konkurencyjnymi taryfami. Działanie w ramach jednej organizacji uprości ujednolicanie procesów biznesowych oraz łączenie infrastruktury. Usługi UPC oferowane są klientom ASTER stopniowo, wraz z postępującą integracją sieci. Marka Aster będzie nadal obecna na rynku jako część logo integracyjnego jednak sukcesywnie, wraz z postępem integracji zastępowana będzie przez logo UPC Polska. Ze względu na skalę przedsięwzięcia, poszczególne działania rozłożone są w czasie, a ich przeważająca część zakończy się jeszcze w 2012 r.

Połączenie UPC i Aster to ważny krok na drodze do konsolidacji rozdrobnionej branży kablowej, która jest konieczna w obliczu rosnącej konkurencji ze strony większych podmiotów, w tym tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, konsolidujących się operatorów alternatywnych i platform satelitarnych. Operatorzy kablowi opierając się wyłącznie na własnych inwestycjach w nowoczesne sieci i usługi, stymulują branżę telekomunikacyjną do konkurencji infrastrukturalnej i w efekcie wpływają na rozwój i kształt rynku. Rezultatem wysokich nakładów sektora kablowego na inwestycje w innowacje jest także wyznaczanie standardów na rynku usług cyfrowych, prędkości internetu i znaczący udział w procesie cyfryzacji.  


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...