reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

95 proc. abonentów n zadowolonych z oferty

dodano: 2011-11-18 13:22 | aktualizacja: 2011-11-18 13:27
autor: Anita Dąbek | źródło: n.pl

n nka Taki wniosek wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę badawczą Millward Brown SMG/KRC 10/2011*, w których aż 95% wszystkich ankietowanych abonentów platformy n potwierdziło zadowolenie z korzystania z oferty n.  W tej liczbie 41% respondentów stwierdziło, że jest bardzo zadowolonych. – To rekordowy wynik w historii pomiaru. Od początku wysoko stawialiśmy sobie poprzeczkę, tak pod względem technologii, jak i oferty programowej – komentuje wyniki badania Marcin Jarnicki, kierownik działu badań marketingowych w ITI Neovision.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
To rekordowy wynik w historii pomiaru. Od początku wysoko stawialiśmy sobie poprzeczkę, tak pod względem technologii, jak i oferty programowej. Zawsze mierzyliśmy w segment premium skierowany do klientów wymagających.  Nasi Abonenci wysoko oceniali jakość usług, a w ostatnim badaniu procent zadowolonych jeszcze wzrósł. To co szczególnie motywuje to fakt, że inne raporty potwierdzają znakomite rozeznanie klientów płatnej telewizji w rynkowych ofertach. W odróżnieniu od wielu kategorii konkurencyjnych, nasza jest angażująca, co oznacza, że nasze oferty muszą zawierać dużo szczegółowych informacji – dodaje.

Płatna telewizja to produkt wybierany bardzo świadomie. Oferty są skrupulatnie analizowane i porównywane przez klientów. Dlatego tym bardziej satysfakcjonujące są wyniki dotyczące odpowiedzi na pytanie o relację ceny do jakości usługi. 94% abonentów platformy n pozytywnie na nie odpowiedziało, w tym 26% stwierdziło, że oferta n charakteryzuje się bardzo dobrą relacją ceny do jakości, co stanowi wzrost o 4 punkty procentowe w porównaniu z 3 kwartałem 2010r.

W zestawieniu do wyników z trzeciego kwartału ubiegłego roku, wzrósł odsetek wszystkich zadowolonych o 2 punkty procentowe. Jednak na szczególną uwagę zasługuje znaczny wzrost liczby abonentów  deklarujących największą satysfakcję (o 9 punktów procentowych).

Rynek platform cyfrowych jest bardzo konkurencyjny, a odbiorcom zależy, by płatna oferta telewizyjna zawierała wszystkie interesujące ich kanały telewizyjne. Dostawcy, którzy w swoim portfolio nie posiadają popularnych kanałów nie będą wybierani. Mimo rozwoju cyfrowej telewizji naziemnej zawsze decyduje jakość i szerokość oferty. Wyniki badania obrazują, że 95% abonentów n wyraża zadowolenie z oferty programowej (dostęp do szerokiego oferty kanałów telewizyjnych), w tym 34% respondentów deklaruje, że są bardzo zadowoleni (+7 punktów procentowych w porównaniu z wynikiem sprzed roku).

Wyniki raportu Millward Brown SMG/KRC są bardzo satysfakcjonujące i stanowią  potwierdzenie, że działania platformy n zmierzają we właściwym kierunku.

*wyniki badania za 3 kwartał 2011r.

Metodologia badania: wywiady telefoniczne (CATI) ma reprezentatywnej próbie abonentów platformy n. Liczba wywiadów zrealizowanych kwartalnie 1200. Badanie prowadzone jest z wykorzystaniem analogicznej metodologii od stycznia 2007 roku przez Millward Brown SMG/KRC.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja n


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...