dodano: 2011-11-18 13:22 | aktualizacja:
2011-11-18 13:27
autor: Anita Dąbek |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
–
To rekordowy wynik w historii pomiaru. Od początku wysoko stawialiśmy sobie poprzeczkę, tak pod względem technologii, jak i oferty programowej. Zawsze mierzyliśmy w segment premium skierowany do klientów wymagających. Nasi Abonenci wysoko oceniali jakość usług, a w ostatnim badaniu procent zadowolonych jeszcze wzrósł. To co szczególnie motywuje to fakt, że inne raporty potwierdzają znakomite rozeznanie klientów płatnej telewizji w rynkowych ofertach. W odróżnieniu od wielu kategorii konkurencyjnych, nasza jest angażująca, co oznacza, że nasze oferty muszą zawierać dużo szczegółowych informacji – dodaje.
Płatna telewizja to produkt wybierany bardzo świadomie. Oferty są skrupulatnie analizowane i porównywane przez klientów. Dlatego tym bardziej satysfakcjonujące są wyniki dotyczące odpowiedzi na pytanie o relację ceny do jakości usługi.
94% abonentów platformy n pozytywnie na nie odpowiedziało, w tym 26% stwierdziło, że oferta n charakteryzuje się bardzo dobrą relacją ceny do jakości, co stanowi wzrost o 4 punkty procentowe w porównaniu z 3 kwartałem 2010r.
W zestawieniu do wyników z trzeciego kwartału ubiegłego roku, wzrósł odsetek wszystkich zadowolonych o 2 punkty procentowe. Jednak na szczególną uwagę zasługuje znaczny wzrost liczby abonentów deklarujących największą satysfakcję (o 9 punktów procentowych).
Rynek platform cyfrowych jest bardzo konkurencyjny, a odbiorcom zależy, by płatna oferta telewizyjna zawierała wszystkie interesujące ich kanały telewizyjne. Dostawcy, którzy w swoim portfolio nie posiadają popularnych kanałów nie będą wybierani. Mimo rozwoju cyfrowej telewizji naziemnej zawsze decyduje jakość i szerokość oferty.
Wyniki badania obrazują, że 95% abonentów n wyraża zadowolenie z oferty programowej (dostęp do szerokiego oferty kanałów telewizyjnych), w tym 34% respondentów deklaruje, że są bardzo zadowoleni (+7 punktów procentowych w porównaniu z wynikiem sprzed roku).
Wyniki raportu Millward Brown SMG/KRC są bardzo satysfakcjonujące i stanowią potwierdzenie, że działania platformy n zmierzają we właściwym kierunku.
*wyniki badania za 3 kwartał 2011r.
Metodologia badania: wywiady telefoniczne (CATI) ma reprezentatywnej próbie abonentów platformy n. Liczba wywiadów zrealizowanych kwartalnie 1200. Badanie prowadzone jest z wykorzystaniem analogicznej metodologii od stycznia 2007 roku przez Millward Brown SMG/KRC.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.