dodano: 2011-11-03 13:31 | aktualizacja:
2011-11-03 13:44
autor: Anita Dąbek |
źródło: AXN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania prasowa realizowana jest w wybranych tytułach m.in. w Party, Gali, Vivie!, Polityce, Newsweeku, a rozpoczęła się 12.10.2011 emisją reklamy serialu
Justified: Bez przebaczenia w Polityce. Potrwa do 13.11.2011. W layoutach reklamowych wykorzystywane są kody QR przekierowujące do strony www.axn.pl gdzie można dowiedzieć się więcej o promowanych serialach.
Działania internetowe obejmą emisję reklam standardowych i niestandardowych w takich portalach jak Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Światseriali.pl oraz największym polskim portalu filmowym Filmweb.pl. Działania internetowe trwają od 30.09 do 13.11.2011.
Działania ambientowe obejmują reklamę w 30 warszawskich klubach. Są to naklejki promujące seriale
Justified: Bez przebaczenia, oraz
Unforgettable: Zapisane w pamięci. Ambient rozpoczął się 16.10.2011 i potrwa do 15.11.2011.
Uzupełnieniem kampanii jesiennej jest ogólnopolski konkurs organizowany przez AXN –
„Jestem aniołkiem - ale nie jestem święta” w ramach którego stacja poszukuje trzech przebojowych dziewcząt, które zostaną Aniołkami AXN, a tym samym staną się twarzami stacji. W konkursie mogą wziąć udział kobiety powyżej 18 r.ż. , które czują, że mają coś z Aniołka, ale niekoniecznie są Święte, a ich tajną bronią jest niezwykła osobowość. Konkurs rozpoczął się 11.10 a oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się 7.12.2011. W tej chwili kończy się pierwsza faza konkursu, w której kandydatki mogą nadsyłać swoje aplikacje (do 4.11). Kolejnym etapem jest casting do którego zastaną zaproszone wybrane dziewczęta, a oceniać je będzie jury w składzie Roma Gąsiorowska, Michał Figurski, oraz Ewa Wojciechowska. Wybrana przez jurorów siódemka weźmie udział w 4 różnych konkurencjach, a finalnie internauci wybiorą 3 zwyciężczynie.
Działania reklamowe dedykowane do konkursu opierają się przede wszystkim na reklamie internetowej (Facebook, sieć Glossy Media, oraz AdTaily), oraz ambiencie w warszawskich klubach sportowych w postaci naklejek w szatniach. Kampania konkursowa trwa od 4.11.2011 do końca listopada, w tym działania ambientowe od 16.10 do 15.11.2011.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction. Wszystkie materiały kreatywne przygotowała agencja Pompidou.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.