reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

AXN wspiera jesienną ramówkę

dodano: 2011-11-03 13:31 | aktualizacja: 2011-11-03 13:44
autor: Anita Dąbek | źródło: AXN

AXN Telewizja AXN prowadzi kampanię reklamową jesiennych pozycji serialowych. Na potrzeby promocji emitowane są reklamy w prasie, Internecie oraz działania ambientowe. Seriale wspierane reklamowo to m.in.  Unforgettable: Zapisane w pamięci, Statek (El Barco), Justified: Bez przebaczenia, Aniołki Charliego. Cała kampania prowadzona jest pod hasłem „Nie jesteśmy święci” i trwa od 30.09.2011 do końca listopada 2011.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania prasowa realizowana jest w wybranych tytułach m.in. w Party, Gali, Vivie!, Polityce, Newsweeku, a rozpoczęła się 12.10.2011 emisją reklamy serialu Justified: Bez przebaczenia w Polityce. Potrwa do 13.11.2011. W layoutach reklamowych wykorzystywane są kody QR przekierowujące do strony www.axn.pl gdzie można dowiedzieć się więcej o promowanych serialach.
Działania internetowe obejmą emisję reklam standardowych i niestandardowych w takich portalach jak Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Światseriali.pl oraz największym polskim portalu filmowym Filmweb.pl. Działania internetowe trwają od 30.09 do 13.11.2011.
Działania ambientowe obejmują reklamę w 30 warszawskich klubach. Są to naklejki promujące seriale Justified: Bez przebaczenia, oraz Unforgettable: Zapisane w pamięci. Ambient rozpoczął się 16.10.2011 i potrwa do 15.11.2011.

Uzupełnieniem kampanii jesiennej jest ogólnopolski konkurs organizowany przez AXN – „Jestem aniołkiem - ale nie jestem święta” w ramach którego stacja poszukuje trzech przebojowych dziewcząt, które zostaną Aniołkami AXN, a tym samym staną się twarzami stacji. W konkursie mogą wziąć udział kobiety powyżej 18 r.ż. , które czują, że mają coś z Aniołka, ale niekoniecznie są  Święte, a ich tajną bronią jest niezwykła osobowość. Konkurs rozpoczął się 11.10 a oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się 7.12.2011. W tej chwili kończy się pierwsza faza konkursu, w której kandydatki mogą nadsyłać swoje aplikacje (do 4.11). Kolejnym etapem jest casting do którego zastaną zaproszone wybrane dziewczęta, a oceniać je będzie jury w składzie Roma Gąsiorowska, Michał Figurski, oraz Ewa Wojciechowska. Wybrana przez jurorów siódemka weźmie udział w 4 różnych konkurencjach, a finalnie internauci wybiorą 3 zwyciężczynie.

Działania reklamowe dedykowane do konkursu opierają się przede wszystkim na reklamie internetowej (Facebook, sieć Glossy Media, oraz AdTaily), oraz ambiencie w warszawskich klubach sportowych w postaci naklejek w szatniach. Kampania konkursowa trwa od 4.11.2011 do końca listopada, w tym działania ambientowe od 16.10 do 15.11.2011.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.  Wszystkie materiały kreatywne przygotowała agencja Pompidou.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Analizy rynkowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K - Uszkodzone opakowanie

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

499 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...