dodano: 2011-05-25 10:47 | aktualizacja:
2011-05-25 16:32
autor: Anita Dąbek |
źródło: dtg
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Badania przewidują, że na rynkach wschodzących, takich jak Ameryka Łacińska, telewizja kablowa nadal będzie zyskiwać na popularności. Na przykład
Brazylia, kraj o ponad 59 mln gospodarstw domowych, ma penetrację telewizji kablowej około 17 proc. Jednak wiele części Brazylii wciąż nie ma dostępu do usług telewizji kablowej. W opublikowanym niedawno przez brazylijskiego regulatora medialnego planie, penetracja telewizji kablowej ma wynieść 10 proc. w 2011 r.
-
Pojawienie się telewizji cyfrowej w różnych platform płatnej telewizji daje więcej możliwości wyboru dla konsumentów - zauważa analityk Khin Sandi Lynn. -
Kanały naziemnej telewizji cyfrowej w wysokiej rozdzielczości są coraz popularniejsze na rynku płatnej telewizji. ABI Research przewiduje, że pod koniec 2011 roku będzie ponad 230 mln abonentów HDTV na różnych platformach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.