reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nickelodeon zyskuje widzów, a Disney Channel traci

dodano: 2011-02-03 10:51 | aktualizacja: 2011-02-03 13:51
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: presserwis

Disney Channel Styczeń wśród najbardziej popularnych kanałów tematycznych zdecydowanie zdominowały stacje dziecięce. Liderem w tej grupie (z nieco gorszym wynikiem) wciąż jest Disney Channel, który zanotował 1,02 % udziałów w rynku (wobec 1,16 % w styczniu ub.r.). Kolejne miejsca na podium zajęły: Cartoon Network - 0,88 % (ub. r. 0,84 %) i Disney XD0,77 % (0,89 %).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kolejne miejsca:

Eurosport – 0,73 % (spadek z 0,88 %),
AXN – 0,71 % (wzrost z 0,66 %),
Discovery Channel – 0,65 % (spadek z 0,85 %),
MiniMini – 0,61 % (spadek z 0,74 %),
Viva Polska – 0,58 % (spadek z 0,59 %),
CBeebies – 0,49 % (wzrost z 0,42 %),
Nickelodeon – 0,45 % (wzrost z 0,29 %).

Powyższe zestawienie nie uwzględnia kanałów informacyjnych.

Dane: Nielsen Audience Measurement.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

669 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...