reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Widzowie El Clásico wybrali Eleven Sports

dodano: 2024-04-22 11:40 | aktualizacja: 2024-04-22 14:47
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Eleven Sports/satkurier.pl

El Clasico LaLiga Real Madryt FC Barcelona Eleven Sports 1 Poznaliśmy wyniki oglądalności El Clásico. Niedzielny hit LaLiga EA Sports Real Madryt – FC Barcelona oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio 437 tys. widzów, a w CANAL+ Premium średnio 359 tys. widzów. Tradycyjnie to Eleven Sports przyciągnął przed ekrany więcej widzów, mimo podobnego zasięgu technicznego co CANAL+.

www.laliga.com
El Clasico LaLiga Real Madryt FC Barcelona Eleven Sports 1 www.laliga.com


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Eleven Sports wygrał z CANAL+

Niedzielny hit ligi hiszpańskiej Real Madryt – FC Barcelona oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio 437 403 widzów (AMR Live Total Individuals 4+). Ponadto zasięg (RCH) w tej samej grupie wyniósł 759 214, a udział w widowni (SHR%) osiągnął 3,74%. Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio 347 324 widzów. Dane pochodzą od Nielsen Audience Measurement i nie obejmują oglądalności w serwisach internetowych.

Zasięg techniczny Eleven Sports 1 wynosi 19,2%, a zasięg techniczny CANAL+ Premium 19,8%. Są to wartości bardzo zbliżone, więc nie można mówić tu o większej czy mniejszej dostępności.

Spotkanie z udziałem dwóch najlepszych drużyn obecnego sezonu LaLiga EA Sports zakończyło się wygraną Realu Madryt 3:2. W barwach zespołu z Barcelony wystąpił Robert Lewandowski.

Dodajmy, że zarówno Eleven Sports, jak i CANAL+ wysłali do Madrytu swoich dziennikarzy. W Eleven Sports byli to: Mateusz Święcicki i Sebastian Chabiniak w roli komentatorów oraz Mateusz Majak, Piotr Urban, Maciej Kruk, Daniel Sobis i Marcin Gazda. Natomiast w CANAL+: Michał Mitrut i Tomasz Ćwiąkała (odpowiedzialni za komentarz) oraz Tomasz Witas, Jakub Kręcidło i Michał Kołodziejczyk.
 

Real Madryt – FC Barcelona, Eleven Sports 1:

Mecz (niedziela, 21 kwietnia, godz. 21:00)

Grupa Total Individuals 4+:
  • AMR Live: 437 403
  • RCH Live: 759 214
  • SHR% Live: 3,74%
  • AMR Consolidated: 438 142
  • RCH Consolidated: 759 214
  • SHR% Consolidated: 3,68%

Studio w przerwie meczu (niedziela, 21 kwietnia, godz. 22:00)

Grupa Total Individuals 4+:
  • AMR Live: 347 324
  • RCH Live: 370 202
  • SHR% Live: 2,85%
  • AMR Consolidated: 358 663
  • RCH Consolidated: 381 541
  • SHR% Consolidated: 2,89%


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...