dodano: 2024-04-22 11:40 | aktualizacja:
2024-04-22 14:47
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Eleven Sports/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Eleven Sports wygrał z CANAL+
Niedzielny hit ligi hiszpańskiej Real Madryt – FC Barcelona oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio
437 403 widzów (AMR Live Total Individuals 4+). Ponadto zasięg (RCH) w tej samej grupie wyniósł 759 214, a udział w widowni (SHR%) osiągnął 3,74%. Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio
347 324 widzów. Dane pochodzą od Nielsen Audience Measurement i nie obejmują oglądalności w serwisach internetowych.
Zasięg techniczny Eleven Sports 1 wynosi
19,2%, a zasięg techniczny CANAL+ Premium
19,8%. Są to wartości bardzo zbliżone, więc nie można mówić tu o większej czy mniejszej dostępności.
Spotkanie z udziałem dwóch najlepszych drużyn obecnego sezonu LaLiga EA Sports zakończyło się wygraną Realu Madryt 3:2. W barwach zespołu z Barcelony wystąpił Robert Lewandowski.
Dodajmy, że zarówno Eleven Sports, jak i CANAL+ wysłali do Madrytu swoich dziennikarzy. W Eleven Sports byli to:
Mateusz Święcicki i Sebastian Chabiniak w roli komentatorów oraz
Mateusz Majak, Piotr Urban, Maciej Kruk, Daniel Sobis i Marcin Gazda. Natomiast w CANAL+:
Michał Mitrut i Tomasz Ćwiąkała (odpowiedzialni za komentarz) oraz
Tomasz Witas, Jakub Kręcidło i Michał Kołodziejczyk.
Real Madryt – FC Barcelona, Eleven Sports 1:
Mecz (niedziela, 21 kwietnia, godz. 21:00)
Grupa Total Individuals 4+:
- AMR Live: 437 403
- RCH Live: 759 214
- SHR% Live: 3,74%
- AMR Consolidated: 438 142
- RCH Consolidated: 759 214
- SHR% Consolidated: 3,68%
Studio w przerwie meczu (niedziela, 21 kwietnia, godz. 22:00)
Grupa Total Individuals 4+:
- AMR Live: 347 324
- RCH Live: 370 202
- SHR% Live: 2,85%
- AMR Consolidated: 358 663
- RCH Consolidated: 381 541
- SHR% Consolidated: 2,89%
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.