dodano: 2010-12-03 13:15 | aktualizacja:
2010-12-03 15:56
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: polsatsport.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Drugie miejsce w rankingu oglądalności kanałów tematycznych zajął
Disney Channel, który pozostaje liderem kanałów dla dzieci. Jego udział wyniósł 0,83% przy spadku o 13,5%.
Czwarte miejsce należy do
AXN - najchętniej oglądanego kanału filmowego z udziałem 0,64% (0,63% w tym samym miesiącu 2009 r.). W czołówce najchętniej oglądanych kanałów filmowych znajdują się jeszcze
Comedy Central i
Kino Polska.
Najchętniej oglądanym kanałem muzycznym okazała się
Viva Polska - spadek z 0,54% do 0,43%.
Liderem w segmencie kanałów sportowych był
Polsat Sport, który miał 0,55% udziału w rynku (0,46% przed rokiem) - za nim w zestawieniu znalazł
Eurosport (0,40%) i
Polsat Sport Extra.
Na czele stacji dokumentalno-przyrodniczych znalazł się kanał
Discovery, który z udziałem wynoszącym 0,52%. Wyprzedził on
Discovery World (0,38% udziału) oraz
Discovery Science (0,37% udziału).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.