dodano: 2010-12-02 10:21 | aktualizacja:
2010-12-02 15:55
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie komercyjnej 16-49 lat liderem został
TVN z udziałem 18% (ur. 19,3%). Polsat w tej grupie zyskał 17% udziałów (ur. 18,7%), Jedynka 15,6% (ur. 16,6%), a Dwójka 13,6% (ur. 13,7%).
W listopadzie udziały w rynku zwiększyły telewizje
TV 4 i
TV Puls. Pierwsza miała 2,4% udziału w rynku (ur. 2,1%), a druga 1,8% (ur. 1,5 %). Natomiast w grupie komercyjnej udział TV 4 wynosił 2,8% (ur. 2,5%), a TV Puls 1,8% (ur. 1,4%).
dane: Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.