reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Widzów w listopadzie przybyło TVP2, TV 4 i TV Puls

dodano: 2010-12-02 10:21 | aktualizacja: 2010-12-02 15:55
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: presserwis

TVP2 TVP 2 Dwójka W listopadzie 2010 roku spośród największych telewizji jedynie TVP2 zwiększyła swój udział na rynku medialnym, wyniósł on 15,1% (ur. 14,9%). Jednak widzów przybyło również TV 4 i TV Puls. Liderem nadal pozostaje TVP1 z udziałem 18,8% (ur. 20%). Udział TVN wynosił 16,6% (ur. 18,5%), a Polsatu 14,6% (ur. 15,6%).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie komercyjnej 16-49 lat liderem został TVN z udziałem 18% (ur. 19,3%). Polsat w tej grupie zyskał 17% udziałów (ur. 18,7%), Jedynka 15,6% (ur. 16,6%), a Dwójka 13,6% (ur. 13,7%).

W listopadzie udziały w rynku zwiększyły telewizje TV 4 i TV Puls. Pierwsza miała 2,4% udziału w rynku (ur. 2,1%), a druga 1,8% (ur. 1,5 %). Natomiast w grupie komercyjnej udział TV 4 wynosił 2,8% (ur. 2,5%), a TV Puls 1,8% (ur. 1,4%).

dane: Nielsen Audience Measurement


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...