dodano: 2010-10-11 14:46 | aktualizacja:
2010-10-11 19:27
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: 4fun media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W 2010 roku przychody spółki mają wynieść 17,5 mln zł. Te optymistyczne prognozy opierają się na dobrych przewidywaniach dla rynku reklamy w telewizyjnych kanałach tematycznych, które zagarnęły już prawie 16% rynku reklamy telewizyjnej. A
46% przychodów 4Fun Media pochodzi właśnie z reklamy. Z kolei 20% z usług związanych z organizowaniem dystrybucji dla innych stacji, na zasadzie outsourcingu, 13% z barterów, a 11% z usług interaktywnych, np. na komórki.
4Fun Media już wcześniej zapowiedziała, że za pieniądze zarobione na giełdzie
planuje uruchomić nowe kanały. Jeden ma być kierowany do młodzieży, a drugi do osób w wieku 16-49 lat. Teraz spółka interesuje się także nadawaniem swoich stacji
w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (NTC). -
Odpowiedzieliśmy na ogłoszenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji rozpoczynające konsultacje w sprawie zagospodarowania tzw. pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej - poinformowała Ewa Czekała, prezes 4Fun Media.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.