reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Popularność mobile TV?

dodano: 2006-12-09 19:31 | aktualizacja: 2006-12-11 12:15
autor: Anna Sulisz | źródło: adtv

Według ostatnich badań spółki GfK Technology dotyczących rynku telewizji mobilnej większość abonentów ogląda mobile TV przez mniej niż pół godziny, z kolei 38 proc. twierdzi, że zwykle korzysta z usług mobilnej telewizji zwykle ponad 20 min.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ponad połowa respondentów twierdzi, że abonowała usługę mobilnej telewizji, aby inaczej niż dotychczas zagospodarować 'czas przestoju'.

Według badań 18 proc. zdecydowało się na korzystanie z mobile TV, żeby oglądać programy, kiedy akurat nie mają dostępu do tradycyjnej telewizji, a 10 proc., żeby oglądać poszczególne programy telewizyjne.

Badania spółki dowiodły, że informacje, pogoda, sport i teledyski to najpopularniejsza zawartość usług mobilnej telewizji, z których korzysta odpowiednio 65 proc., 56 proc. i 46 proc. respondentów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje mobilne


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

699 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...