reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Redge Media z metadanymi od Media-Press.TV

dodano: 2023-09-06 10:10
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Redge Technologies

Redge Technologies Media Press Group Redge Technologies, specjalista w dziedzinie OTT i edge computing, nawiązał współpracę z Media-Press.TV, dostawcą metadanych TV oraz streamingowych w Europie. - Współpraca z Media-Press.TV to kolejny krok w kierunku realizacji naszego celu, jakim jest oferowanie one-stop-shop obejmującego nie tylko technologię, ale także metadane, a w przyszłości - także kontent - powiedział Przemysław Frasunek, CEO Redge Technologies.

www.media-press.tv
Media-Press.TV www.media-press.tv


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Partnerstwo Redge Technologies z Media-Press.TV rozszerza funkcjonalność platformy OTT Redge Media o bogate metadane, wykorzystując maksymalnie ich potencjał. Zapewni to użytkownikom klientów platformy Redge Media niezwykłe doświadczenia w obszarze tzw. content discovery, ułatwiając im znalezienie interesujących treści dostępnych na żywo oraz na żądanie.

Z platformy Redge Media korzystają m.in. Warner Bros. Discovery, Play / iliad Group, TVP VOD, Vectra, CANAL+, Ringier Axel Springer, Pilot WP, FreeTV (Izrael) oraz TV3 Group (kraje bałtyckie)

Media-Press.TV jest dostawcą metadanych telewizyjnych i streamingowych. Dane przygotowywane przez Media-Press.TV docierają do milionów widzów na całym kontynencie dzięki współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi operatorami oraz wydawcami, w tym CANAL+, Vodafone, Liberty Global, Orange, Sky, Bauer Media, Funke i Telefonica.

Kluczową działalnością Media-Press.TV jest zbieranie informacji od nadawców, ich przetwarzanie i wzbogacanie za pomocą międzynarodowych zespołów redakcyjnych oraz zaawansowanych technologii. Końcowy produkt jest dostarczany klientom w specjalnie dostosowanym formacie, odpowiadającym ich indywidualnym wymaganiom.
 

- Partnerstwo z Redge Technologies to krok, który wykracza poza nasze dotychczasowe działania. Wierzymy, że ta synergia umożliwi nam dostarczenie naszym klientom dokładnej i rozbudowanej informacji, dzięki której z łatwością odnajdą oni to, co chcieliby zobaczyć - powiedział Bartosz Lewandowicz, członek zarządu Media-Press.TV.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Technologia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...