Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupa DIGI kontynuowała wzrost w całym portfolio usług, przekraczając 21,6 mln RGU (Revenue Generating Unit), co odpowiada wzrostowi o 16% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Segment telefonii komórkowej zajął pierwsze miejsce wśród segmentów usługowych firmy.
Usługi mobilne miały 5,2 mln użytkowników (RGU), co oznacza zwyżkę o 19,1% w stosunku do I kwartału 2022 roku. Internet stacjonarny miał 4,3 mln klientów (wzrost o 11,2%). Usługi płatnej telewizji drogą kablową i satelitarną miały 5,5 mln użytkowników (wzrost o 6,2%).
Kolejny znakomity wynik osiągnęły operacje w Hiszpanii.
Internet stacjonarny i telefonia stacjonarna odnotowały wzrost o 68% do 1,3 mln użytkowników. Liczba klientów mobilnych wzrosła o 26% do 4 mln.
Warto zauważyć, że spółki zależne
Digi Communications N.V. w Portugalii i Belgii (we współpracy z
Citymesh NV) są w trakcie rozbudowy infrastruktury w celu uruchomienia usług telekomunikacyjnych w przyszłości.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.