Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obu nadawców proponuje również rozdzielenie swojej działalności w zakresie reklamy radiowej, ograniczenie dystrybucji francuskich filmów w kanałach połączonych i przedłużenie o rok umów dystrybucyjnych z dostawcami usług, m.in. z Canal+, Orange, Free i SFR.
Połączona firma
TF1-M6 miałaby około 75% udziału we francuskim rynku reklamy telewizyjnej.
W zeszłym miesiącu francuski organ nadzoru poinformował o swoich
poważnych obawach o konkurencję ze szczególnym uwzględnieniem rynku reklamowego. Nadawcy oświadczyli, że dadzą
Autorité de la Concurrence odpowiedź w ciągu trzech tygodni.
Wcześniej szef
TF1, Gilles Pelisson, powiedział, że jakiekolwiek żądanie ze strony organu nadzoru, aby
M6 i
TF1 sprzedały jeden ze swoich flagowych kanałów, oznaczałoby zerwanie umowy dla obu stron.
Regulator powiedział, że konieczna jest bardziej szczegółowa analiza po wstępnym otrzymaniu opinii dostawców, konkurentów i klientów stron na rynkach nabywania praw, publikacji i dystrybucji usług telewizyjnych i reklamy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.