Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Paramount to idea: obietnica bycia najlepszym - powiedziała Shari Redstone, niewykonawcza przewodnicząca rady dyrektorów Paramount. - Obietnica ta zawsze była w centrum naszych aspiracji jako zarządcy ponad stuletniego dorobku filmowego oraz firm i marek, które definiowały i redefiniowały rozrywkę dla kolejnych pokoleń.
- Kultowy szczyt w logo Paramount symbolizuje bogatą historię naszej firmy jako pionierów w Złotej Erze Hollywood. Dziś, gdy przyjmujemy nazwę Paramount, stajemy się jednocześnie twórcami nowej, ekscytującej przyszłości - skomentował Bob Bakish, prezes i dyrektor generalny Paramount.
Paramount+ jeszcze w 2022 roku w CANAL+
Oprócz zmiany nazwy, firma przedstawiła plany przyspieszenia międzynarodowego rozwoju
Paramount+, prezentując nowe treści, rozszerzając ofertę produktów i kontynuując ekspansję na wszystkich kontynentach.
W 2022 roku Paramount+ zadebiutuje we Francji w ramach partnerstwa z
Grupą CANAL+. Z usługi będą mogli również korzystać niezależni subskrybenci, w sposób bezpośredni.
Dzięki
Paramount+ i
SkyShowtime, do końca roku firma będzie oferować usługi streamingowe na ponad 60 rynkach: w Wielkiej Brytanii, Ameryce Łacińskiej, Kanadzie, Australii, Korei Południowej, na Karaibach i wszystkich głównych rynkach w Europie.
W 2023 roku firma zwróci się w stronę Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu, wykorzystując silne tempo rozwoju Paramount+, aby zwiększyć swoją obecność w każdym regionie świata.
Co więcej, w 2022 roku Paramount+ stworzy 50 nowych oryginalnych scenariuszy.
Spółka zamierza dotrzeć do 100 mln subskrybentów do końca 2024 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.