Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według Grigorija Ławrowa, dyrektora generalnego
Media Alliance, koncepcje programowe
Food Network,
Travel Channel i
Fine Living w Rosji są zgodne z wartościami nadawanymi przez flagowe kanały
Media Alliance: stałe pragnienie odkryć i wiedzy, podróżowanie, przemiany, nowe aspekty życia i czerpanie przyjemności z każdych chwil.
Kanały są dostępne w pakietach operatorów
Rostelekom,
NTV-Plus,
Orion,
Megafon i wielu innych.
Media Alliance to wspólne przedsięwzięcie
Narodowej Grupy Medialnej i
Discovery Communications. Holding
NMG, obok
Discovery, jest również właścicielem 80% rosyjskiego biznesu
Turner (CNN, Cartoon Network, Boomerang),
Viasat (TV1000, Viasat Nature i innych) oraz
Sony Pictures Television. Z kolei wspólne przedsięwzięcie
Rostelekom i
NMG, firma
Media Telekom, została wyłącznym dystrybutorem kanałów z portfolio
Fox Networks Group (Fox, Fox Life, National Geographic, Nat Geo Wild i Baby TV) na terytorium Rosji.
Narodowa Grupa Medialna posiada 80% akcji
Media Alliance, pozostałe 20% przypadają brytyjskiej firmie
Dne Music Publishing Limited. Przychody
Media Alliance w 2017 r. wyniosły 399,4 mln rubli, a czysty zysk – 398 mln rubli.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.