Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Victoria Davies powiedziała, że uwaga firmy nie skupia się już na wartości kanałów, a raczej na lepszych treściach i na tym, czego chce odbiorca. Uważa, że najważniejsze w tym wszystkim są doznania widza.
Jeśli chodzi o usługę
Eurosport Player, to w przyszłości ma tam pojawić się więcej ekskluzywnych treści, w tym takie w
UHD i
VR (rzeczywistości wirtualnej). To podejście kontrastuje z tym sprzed 2-3 lat, gdy główny nacisk Eurosportu kładziony był na liniowych kanałach i biznesie płatnej telewizji. Nie zmienia to faktu, że w przyszłości te dwie kwestie nadal będą bardzo ważne dla nadawcy.
Davies uważa, że dzięki internetowi i nowym technologiom doznania widza można podnieść na kolejny poziom, a przy okazji można dotrzeć do nowej grupy widzów - milenialsów, którzy przeważnie nie już oglądają telewizji liniowej.
Davies podkreśliła również, jak duże znaczenie dla firmy mają igrzyska olimpijskie. Nadawca chce wykorzystać tę imprezę, aby wzbogacić doznania widza. Co istotne, Discovery posiada również prawa do pokazywania igrzysk na urządzeniach mobilnych. Ma też możliwość sprzedania sublicencji w tym zakresie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.