dodano: 2015-01-06 16:23 | aktualizacja:
2015-01-09 15:49
autor: Janusz Sulisz |
źródło: CES 2015
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
UHD Alliance został stworzony z myślą o konsumencie. Będzie dostarczać informacji na temat urządzeń i treści premium Ultra HD. Sojusz będzie koncentrować się również na pomocy konsumentom w przejściu na Ultra HD. Urządzenia i treści premium Ultra HD zostaną jasno oznakowane, tak by konsumenci mogli łatwo rozpoznać je w sklepie.
Sojusz został zawiązany przez światowe firmy, w tym DirecTV, Dolby, LG Electronics Inc., Netflix, Panasonic Corporation, Samsung Electronics Co., Ltd., Sharp Corporation, Sony Visual Product Inc., Technicolor, The Walt Disney Studios, Twentieth Century Fox i Warner Bros. Entertainment.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.