dodano: 2015-01-08 11:49 | aktualizacja:
2015-01-09 15:24
autor: Janusz Sulisz |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Goswitz powiedział, że branża potrzebuje jednolitych standardów, a ustanowienie tych standardów było główną motywacją jego firmy do przystąpienia do niedawno utworzonego UHD Alliance (
więcej tutaj).
Goswitz powiedział, że filmy wydają się być jednymi z pierwszych rodzajów treści, które są dostępne w 4K. Ale wydarzenia sportowe są tym, co tak naprawdę zachęca widzów do przejścia na 4K. Disney, nadawca sportowego kanału ESPN, jest członkiem nowego sojuszu wraz z firmami Dolby Labs, LG, Samsung, Netflix, Panasonic, Sony, Fox i Warner Bros.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.