reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nowa TV: „24 godziny” z rekordową oglądalnością

dodano: 2017-05-22 19:42 | aktualizacja: 2017-05-22 20:12
autor: Janusz Sulisz | źródło: Nowa TV

Nowa_TV_24_godziny_ekipa_360px.jpg 21 maja program informacyjny „24 godziny” w stacji Nowa TV osiągnął rekordowe wyniki zarówno w grupie komercyjnej, jak w grupie wszystkich badanych. Wczorajsze wydanie oglądało ponad 105 tys. widzów a jego udział w grupie komercyjnej wyniósł 2,04 proc.

Nowa_TV_24_godziny_gdzie_760px.jpg


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wydanie „24 godzin” w kanale Nowa TV odnotowało najwyższy w historii udział w rynku telewizyjnym 2,04 proc. (SHR%) wśród widzów w wieku 16-49 lat. W grupie tej program oglądała rekordowa liczba ponad 80 tys. osób (AMR).

Wśród wszystkich badanych „24 godziny” z 21 maja także odnotowały rekord. Udział programu w rynku telewizyjnym wyniósł 0,99 proc. (SHR%), a widownia – 105 062 osób AMR.

- Wczorajsze wyniki potwierdzają, jak ogromny potencjał ma nasz program. Przyjęliśmy inną koncepcję robienia informacji. Udowadniamy, że polityka nie musi zajmować pierwszego miejsca w szpieglu, jesteśmy blisko ludzi i ich spraw. Nasi prezenterzy nie są sprowadzeni do roli ‘odczytywaczy’ kolejnych informacji. Przeciwnie, prowadzenie przez dwoje dziennikarzy sprzyja naturalnej interakcji i skraca dystans do widza

– mówi Tomasz Sygut, redaktor naczelny newsów i publicystyki Nowej TV.


24 godziny to program, który wyróżnia się także formą. Stawiamy na barwne grafiki i animacje: tylko w naszym studio spadł deszcz, rozsypało się konfetti, w mroźne dni „pękły” ekrany a w święta Mikołaj rozdawał prezenty. Często słyszymy od widzów: ‘lubimy was, bo jesteście inni’. I o to właśnie nam chodziło

– dodaje Tomasz Sygut.


Serwis informacyjny „24 godziny” korzysta z potencjału całej Grupy ZPR Media, współpracując z newsroomem Grupy Radiowej Time (Radio ESKA, Radio Vox FM, Radio WAWA, Eska Rock, Radio Plus) oraz z redakcją „Super Expressu”.

Skład zespołu informacyjno - publicystycznego tworzy kilkunastu dziennikarzy pracujących w Warszawie oraz blisko 100 reporterów w całej Polsce. Są to m.in. reporterzy lokalnych stacji z newsroomów w Łodzi, Szczecinie, Krakowie, Trójmieście, Rzeszowie, Lublinie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Poznaniu oraz na Śląsku.

„24 godziny” prowadzą: Beata Tadla, Joanna Dunikowska, Marek Czyż i Jarosław Kulczycki.

Niestety po starcie Nowa TV i 3 inne stacje komercyjne znane z emisji w MUX 8 w NTC nie mogły uzyskać odpowiedniej oglądalności, bo MUX 8 nie był tak wypromowany jak powinien, na co złożyło się wiele spraw i problemów natury technicznej. Teraz jednak pojawia się światełko w tunelu, bo cieszy wzrosty oglądalności całkiem dobrego programu „24 godziny”, który wyróżnia się tym, że jest inny niż informacyjne programy dużych stacji. W końcu ważniejsza jest informacja niż polityka czy propaganda.

Kolejne światełko to wspólna promocja 4 komercyjnych stacji MUX 8, która zacznie się pojawiać w mediach, a akcję tę aktywnie zamierza wspierać magazyn SAT Kurier.

Nowa TV dostępna jest bezpłatnie w naziemnej telewizji cyfrowej w MUX 8 oraz w płatnych platformach satelitarnych: Cyfrowy Polsat (poz. 158), nc+ (poz. 146), Orange (poz. 33) oraz w sieciach kablowych, m.in. w Vectra (poz.193), Inea (poz. 26), UPC (Mediabox: 153; Horizon i Kaon: 113), Toya (poz.19), oraz Netia (poz.28).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

569 zł Więcej...