dodano: 2015-05-25 11:34 | aktualizacja:
2015-05-25 12:39
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVP/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak informuje TVP, najwięcej widzów wybrało telewizję publiczną oglądając „Wieczór wyborczy”
(więcej tutaj). Przed odbiornikami nastawionymi na TVP1 zasiadło w godz. 20:45-21:15 (w trakcie nadawania pierwszej części tego programu) 3 mln 689 tys. widzów przy udziałach 22,5 proc., a w godz. 22:11-23:35, podczas emisji drugiej części, w której ogłoszono i skomentowano sondażowe wyniki wyborów, 3 mln 492 tys. osób. Drugą odsłonę „Wieczoru wyborczego” w Jedynce oglądało 26 spośród 100 osób mających w tym czasie włączony telewizor. Transmitowany równolegle w TVP Polonia „Wieczór wyborczy” obejrzało 164 tys. osób (pierwszą część) przy udziałach 1 proc. i 240 tys. (drugą część - udziały 1,8 proc.). Natomiast „Wieczór wyborczy” emitowany bez przerwy w TVP Info od 20:45 do 1:20 przyciągnął 1 mln 7 tys. widzów przy udziałach 8,9 proc.
Emitowany w godz. 22:25-23:09 „Czas decyzji” w TVN przyciągnął 650 tys. osób przy udziałach 4,4 proc.
(więcej tutaj) Natomiast nadawany ten program w godz. 19:21-1:31 w TVN24 zainteresował 747 tys. widzów (udziały 5,9 proc.), a w TVN24 Biznes i Świat - 136 tys. osób (udziały 1,1 proc.). Dodajmy, iż zgodnie z ramówką opublikowaną przez nadawcę, program ten mogli również oglądać widzowie niedostępnego w Polsce kanału ITVN (TVN International)
(więcej tutaj).
Emitowany w godz. 22:25-22:50 w telewizji Polsat program „Polska wybiera” obejrzało 1 mln 17 tys. widzów przy udziałach 6,6 proc., natomiast w stacjach informacyjnych Polsatu odpowiednio - w kanale Polsat News w godz. 20:45-21:54 205 tys. osób (udziały 1.3 proc.) i w godz. 22:15-1:14 234 tys. (udziały 2,5 proc.), a w kanale Polsat News 2 w tym czasie 32 tys. (udziały 0,2 proc.) i 70 tys. (udziały 0,7 proc.)
(więcej tutaj).
Dodajmy, iż wieczory wyborcze emitowały także TV Republika
(więcej tutaj) i Superstacja
(więcej tutaj).
24 maja br. Jedynka była stacją pierwszego wyboru osiągając średnie dzienne udziały na poziomie 18,8 proc., wyprzedzając stacje komercyjne o ponad 10 punktów procentowych (dane za TVP).
Według sondażowych wyników, wybory wygrał Andrzej Duda.
O tym jak wyglądała oglądalność wieczorów wyborczych podczas pierwszej tury wyborów można przeczytać tutaj.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.