reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

System firmy Comtica dla Cyfry+

dodano: 2003-03-18 14:29 | aktualizacja: 2003-03-18 14:37
autor: Janusz Sulisz | źródło: Canal+ Polska

Cyfra+ wdrożyła nowy system Comtica Enterprise Portal do obsługi sprzedaży przez infolinię. Infolinia sprzedaży Cyfry+, ogólnopolska sieć dystrybucji oraz managerowie ds. sprzedaży platformy cyfrowej korzystają z nowego, jednorodnego systemu obsługi telesprzedaży.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wdrożone przez firmę Comtica na potrzeby spółki Canal+ Cyfrowy rozwiązanie to serwis ekstranetowy, służący do zarządzania zleceniami napływającymi do infolinii sprzedażowej. Może z niego korzystać kilkuset użytkowników jednocześnie.

Dotychczas ­- w przypadku zamawiania Cyfry+ przez infolinię - średni czas realizacji zlecenia, od momentu złożenia zamówienia do podpisania umowy z klientem i dokonania instalacji anteny, trwał 4 dni.

Dziś możliwe jest sfinalizowanie tego procesu nawet w ciągu jednej doby, niezależnie od miejsca, gdzie zlecenie ma być zrealizowane.

Każda z osób korzystających z aplikacji ma dostęp do wybranych części bazy. W przypadku infolinii sprzedażowej Comtica Enterprise Portal pełni rolę aplikacji CRM (Customer Relationship Management). Wprowadza się tu dane nowych klientów, rejestruje zlecenia i przekazuje je drogą elektroniczną do odpowiednich, najbliżej zlokalizowanych dystrybutorów.

Dystrybutorzy, dzięki systemowi szybkiego informowania, pobierają zlecenia z ekstranetu, umawiają spotkanie z klientem w dogodnym dla niego terminie i przygotowują stosowne umowy. Managerowie ds. sprzedaży CYFRY+ śledzą efektywność systemu i kontrolują pracę osób biorących udział w procesie, korzystając ze statystyk i graficznych analiz.

Wdrożenie Comtica Enterprise Portal pozwoliło spółce CANAL+ Cyfrowy znacznie skrócić proces obsługi poszczególnych zleceń oraz zracjonalizować system obsługi telesprzedaży. Wyeliminowano niepotrzebne i kosztowne wysyłki, uproszczono procedury wewnętrzne, a co najważniejsze, zapewniono wysoką jakość obsługi klientów. Obecnie, dzięki rozwiązaniom systemowym, podczas zawierania umowy klient ma zapewnioną sprawną, kompleksową i profesjonalną obsługę: począwszy od informacji o produkcie, poprzez sporządzenie niezbędnej dokumentacji do umowy, kończąc na instalacji anteny satelitarnej oraz 12-miesięcznym serwisie gwarancyjnym dla tej usługi.

Wdrożenie Comtica Enterprise Portal wpisuje się w całościowy program reorganizacji systemu obsługi Abonentów przeprowadzany przez CANAL+ Cyfrowy, ponieważ - oprócz redukcji kosztów związanych z telesprzedażą - zapewnia wysoką jakość obsługi już od pierwszego kontaktu z klientem.

Dla warszawskiej spółki Comtica, rozwijającej koncepcję portalu korporacyjnego, jest to drugi projekt realizowany na potrzeby firmy CANAL+ Cyfrowy. W ubiegłym roku pomyślnie zinformatyzowano ogólnopolski proces reinstalacji blisko 300 tys. anten satelitarnych, przeprowadzany w związku z fuzją CYFRY+ i Wizji TV. Była to, jak dotąd, największa techniczno-logistyczna operacja tego typu w Europie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CYFRA+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...