dodano: 2012-01-02 13:35 | aktualizacja:
2012-01-02 13:37
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od Nowego Roku promocję
„3 x 0” wspiera multimedialna kampania, jak zwykle z udziałem Jedynego Takiego w kolejnej, zaskakującej roli.
-
Tak atrakcyjna oferta wymaga wyjątkowej oprawy. Tym razem, w spotach reklamowych zobaczymy konsekwencje karnawałowego szaleństwa Jedynego Takiego. Będziemy świadkami jego zaślubin z niezwykle atrakcyjną Promocją. Dzięki udziałowi w przedsięwzięciu uznanych twórców: scenografa Borysa Kudliczki i reżysera Dariusza Zatorskiego, zarówno efekt wizualny, jak i siła perswazji spotu zaskoczą widzów niemal tak samo jak nasz bohater - mówi Marek Staniszewski – Dyrektor Działu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy.
Kampania telewizyjna wykorzystująca 30 i 15-sekundowe spoty emitowane na antenie największych ogólnopolskich kanałów telewizyjnych – TVP, Polsatu, TVP Info i pakietu stacji Discovery zostanie wsparta silną komunikacją w radiu i Internecie. Koncepcję kampanii przygotował Dział Kreacji spółki CANAL+ Cyfrowy oraz agencja Change Communications, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.