Od 11 listopada 2011 roku w ramach najtańszego w ofercie CYFRY+ pakietu Start, zawierającego 46 stacji, znajdzie się 9 kanałów HD. Zalety atrakcyjnej cenowo propozycji CYFRY+ promuje Jedyny Taki, ikona marki z głosem Borysa Szyca, w nowej kampanii sprzedażowej platformy. Kampania radiowa startująca 3 listopada wykorzystuje 3 wersje 30-sekundowych spotów z udziałem Borysa Szyca, które będą emitowane na antenie Radia ZET, Trójki i pakietu stacji RMF 3D.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- W najnowszej odsłonie kampanii sprzedażowej, bohater marki CYFRA+, Jedyny Taki, przekonuje, że nawet najtańszy pakiet platformy to bogata, unikalna i komplementarna oferta programowa - mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. - W cenie 19 zł miesięcznie abonenci otrzymują dostęp aż do 46 kanałów, wśród których znajdą się ekskluzywne stacje tematyczne CANAL+ Cyfrowego w wysokiej rozdzielczości: filmowy kanał ale kino+ HD, dokumentalny PLANETE+ HD, dziecięce i młodzieżowe MiniMini+ HD i teleTOON+ HD /HYPER+ HD a także lifestylowe Kuchnia+ HD i Domo+ HD. Ofertę HD pakietu Start uzupełniają stacje TVN HD i TVN 7 HD.
Kampanię wspomaga intensywna komunikacja w Internecie, m.in. na portalach Onet.pl i Wirtualna Polska oraz w serwisie społecznościowym Nasza Klasa. 7 listopada wystartuje prasowa odsłona kampanii obejmująca dzienniki ogólnopolskie, Tv Guide’y i prasę lifestylową.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.