reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Viacom Blink! od 20 lipca w Polsce

dodano: 2011-07-08 14:32 | aktualizacja: 2011-07-08 14:36
autor: Anita Dąbek | źródło: Viacom

Viacom Blink 20 lipca 2011 portfolio Viacom International Media Networks poszerzy się o nowy, międzynarodowy kanał rozrywkowy, skierowany do kobiet - Viacom Blink!, będący wspólnym projektem koncernu oraz firmy Endemol – wiodącego producenta programów na świecie. Pierwszym rynkiem, na którym zadebiutuje nowy kanał, będzie Polska. W momencie startu 20 lipca dostęp do stacji będą mieli abonenci m.in. sieci Multimedia Polska.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dodatkowo, między 20 lipca a 19 sierpnia kanał Viacom Blink! będzie niekodowany w przekazie satelitarnym, dzięki czemu duża grupa widzów, korzystających z cyfrowych zestawów satelitarnych będzie miała możliwość zapoznania się z ofertą kanału bez ponoszenia opłat. W ciągu najbliższych miesięcy, Viacom Blink! trafi również do oferty kolejnych operatorów w Polsce, w tym do telewizji nowej generacji n.

20 lipca wystartuje strona internetowa Viacom Blink!, w pełni zintegrowana z profilem kanału na Facebooku. Poza informacjami o programach, na stronie oraz na profilu społecznościowym znajdą się także artykuły lifestyle'owe. Użytkownicy będą mieli również możliwość obejrzenia programów online już dzień po premierze telewizyjnej.

Viacom Blink! zaoferuje widzom premierową ofertę programową, złożoną z najlepszych propozycji i formatów telewizyjnych ze światowej oferty firmy Endemol. Wiele z nich nie było jeszcze emitowanych w Polsce. Wśród prawie 800 premierowych godzin znajdzie się cała różnorodność gatunków TV, w tym seriale („Rozpalić Cleveland”, „Ekipa ratunkowa”, „Chata pełna Rafterów”, „W pętli życia”), programy lifestyle'owe („Chcę być supermodelką”), formaty rozrywkowe i reality („Fear Factor – Nieustraszeni”, „Moja restauracja górą”) czy wybór najlepszych programów i seriali dokumentalnych („Sekrety zbrodni”, „Wielka miłość małych ludzi”, „Zagadkowe diagnozy”).

Viacom Blink! będzie jedenastym kanałem w portfolio Viacom International Media Networks w Polsce, obejmującym stacje rozrywkowe dla dzieci (Nickelodeon, Nick Jr.), młodzieży (MTV, Viva) oraz dorosłych widzów (Comedy Central, Comedy Central Family), a także stacje o zasięgu europejskim i międzynarodowym (MTV European, VH1 European, VH1 Classic European, MTV Live HD).

Sprzedażą czasu reklamowego kanału zajmuje się dom sprzedaży kanałów tematycznych Atmedia, który obsługuje także pozostałe kanały z rodziny Viacom International Media Networks w Polsce.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe kanały


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...